Citat:
Flickan svalts av sin mamma. Hon gav henne för lite näringslösning, i princip ingen mat trots att hon var kapabel att äta och hon proppade i ungen starkare mediciner än hon ordinerats - detta ledde till att flickan blev svag, illamående och inte orkade skolan mer än sporadiskt. Mamman propsade på att vården skulle se till att barnets tjocktarm opererades bort vilket skulle leda till men för livet.
Vilken TUR att vården tog tag i saken innan det var försent och såg till att flickan fick bättre omsorg så att hon nu kan äta normala portioner och orka med skolan där hon kan få en utbildning för livet och hitta ett socialt liv med kompisar! Detta tycker jag absolut är för barnets bästa! Att DU inte tycker det och bara fastnat i en besatthet är ditt problem. Sluta skriv till mig tack.
Vilken TUR att vården tog tag i saken innan det var försent och såg till att flickan fick bättre omsorg så att hon nu kan äta normala portioner och orka med skolan där hon kan få en utbildning för livet och hitta ett socialt liv med kompisar! Detta tycker jag absolut är för barnets bästa! Att DU inte tycker det och bara fastnat i en besatthet är ditt problem. Sluta skriv till mig tack.
Citat:
Nej, det du säger stämmer inte. Det är läkarna som inte skött sina jobb och därför har mamman valt att få en remiss. Vilket då Uppsala valde att straffa henne för.
Nu far du med osanning återigen. (del 3 ca 06:10) en mamma som hon är vän med som har ett barn som behöver dropp menar på att Elsa inte får fullständigt näringsdrop som det står i journalerna. Hon har fått 60% för lite ordinerat av läkarna.
Så mamman gjorde rätt som begärde en remiss till Sahlgrenska.
Vad är det som gör det så svårt för dig att vara sanningsenlig?
Så mamman gjorde rätt som begärde en remiss till Sahlgrenska.
Vad är det som gör det så svårt för dig att vara sanningsenlig?
Sluta fara med lögner och osanningar om det här nu.