Citat:
Ursprungligen postat av
DAGGER[X]
Ni har verkligen börjat prata som en kult här på forumet. Jag har inte sett något liknande sen Sturarna härjade här tidigt 00-tal. Slå upp en konversation om Ryssland-Ukraina med random folk från runt om i världen så har dom flesta inga starka åsikter. Ett tragiskt brödrakrig. Det Amerikanska inflytandet för att starta kriget och sveket i att behandla Ukraina som en Vassallierad istället för en allierad och bara använda dom som en bricka för att döda ryssar och störa Ryssland. Hur en gång så stora starka Europa blivit så försvagat och styrs av palats-eunucker och PMS kvinnor. Det är sånt dom ser i Kina, Sydamerika i den mån folk ens bryr sig.
De flesta har nog starka åsikter om ett grannland som: vårdslöst sladdar upp med läckande skrotfärdiga oljetankers i skärgården, råkar sladda av kommunikationskablar pga råkat glömma ankaret, råkar störa ut flygtrafik pga cp-störningar i Kaliningrad, göder organiserad brottslighet och stöttar våldsbejakande extremism, SPAMMAR MEDIA inkl internetforum med Kreml-propaganda och desinformation, trycker in dysfunktionella "flyktingar" och agenter över gränserna till EU, planterar in agenter och snärjer femtekolonnare.
Plus försöker diktera sitt lands utrikespolitik och val av försvarssamarbeten. Plus hotar med atombomber. Plus invaderar andra grannländer. Plus har uttalade ambitioner att dominera alla hav omkring ditt lands kuster. Plus startar smutskastningskampanjer mot ditt land med hjälp av amerikanska nickedockor och sydafrikanska miljardärer.
Fatta att Putin och Ryssland är en böld i röven på Europa, i synnerhet på balter, finnar polacker och svenskar mfl som ni aktivt försöker destabilisera, bara det att ni sprider så mycket skit här antyder ju förresten era ondskefulla planer för vår del av Europa. I Guatemala har ni rysspropagandister förmodligen lite större framgångar med ert skitsnack, för där känner inte folk till vad ni ryssjävlar går för, ni kommer inte att invadera Guatemala. Vi i denna del av Europa har dessutom många direktkontakter till Ukraina, ryssarnas skitsnack går lätt att kolla.
Ni själva - rysstrollen - är en mycket stor anledning till att den svenska befolkningen verkligen hjärtligt hatar putinister. Det är så uppenbart hur fulla med lögner och skit ni är. Hade jag en knapp framför mig här där jag m h a Vlad Tepes metod kunde bums avrätta alla svenskspråkiga putinister som sprider skit på internet skulle jag trycka hårt och länge på den.
Ni är så jävla usla på propaganda. Också.