2025-12-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Finns inga bevis för motsatsen heller, det finns inte heller några bevis för att hon INTE vanvårdade Joakim.
Joakim ljög om hennes "vanvård" och eftersom han inte mindes det själv och säger att han berättar det han läser, är allt lögn.
Citera
2025-12-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Pluttis, är det tugnt nu när du måste fokusera på minsta lilla oviktiga detalj. Du låter som Jockiboi när Jockiboi försökte manipulera Bo-Göran att han hade fel för att förvilla honom och tittarna från sakfrågan - att Joakim ljugit om sin uppväxt.

Om sanningen är tillräcklig, varför ljuga då att han är dömd för mordbrand? Detta visar bara att du är en lögnare. Partisk och förmodligen avundsjuk med på att Joakim är en av Sveriges mäktigaste medans du är en liten lort.
Citera
2025-12-14, 23:09
Medlem
Citat:
Joakim ljög om hennes "vanvård" och eftersom han inte mindes det själv och säger att han berättar det han läser, är allt lögn.

Finns inga bevis för att hon inte vanvårdat. Kärringen missbrukade när hon hade vårdnaden av barn, det säger allt.
Citera
2025-12-14, 23:14
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Du behöver då fan sitta o försvara pundarmorsan i varenda tråd som går din sorgliga jävel
Har du bevis på att mamman missbrukade när Jocke var liten?

Jag håller mig till fakta och bevis, till skillnad ifrån dig.
Citera
2025-12-14, 23:15
Medlem
Citat:
Om sanningen är tillräcklig, varför ljuga då att han är dömd för mordbrand? Detta visar bara att du är en lögnare. Partisk och förmodligen avundsjuk med på att Joakim är en av Sveriges mäktigaste medans du är en liten lort.
Jag har inte ljugit, jag har tagit fel på ord och det är helt naturlig, eftersom det förekommer rättegångar mot minderåriga barn som är en fara för allmänheten.

Det känns som att du verkligen försöker intala dig själv att det finns människor som är avundsjuka på Joakim, det finns det säkert en hel del slödder och barn som är - men det är vi inte i mina kretsar. Vi ser ner på honom.
Citera
2025-12-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
finns exakt noll stöd att missbrukade när Jocke bodde hemma.
Lycka till plocka fram lite bevis. Alla i tråden väntar.
Barnvåldtäktsmannen och knarkaren Antonio satt live mitt i nätterna när Anna hade Lundellbebisen hos sig.

Edit: Trodde jag svarade mani555 om att "det inte finns bevis för att Anna Book var hemma mitt i natten när barnvåldtäktsmannen fick återfall och psykiskt sammanbrott"
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-14 kl. 23:25.
Citera
2025-12-14, 23:20
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Du har noll trovärdighet som redan ljugit om att Joakim var dömd för mordbrand. Du har ljugit en gång, då kan man inte ta något du skriver på allvar.
Du ljuger ju dagligen.
Så man kan aldrig ta något du skriver på allvar.

Du säger t.o.m. emot din gud Jocke.
Citera
2025-12-14, 23:50
Medlem
Citat:
Så hon missbrukade när syskonen bodde hemma?

Är det någon som nekat det?
Citera
2025-12-15, 00:17
Medlem
Citat:
Nej, det finns noll bevisning för att Joakim INTE blivit vanvårdad.
Vänd på det, det finns bevis för att Joakim vanvårdar sina barn. Det finns också noll bevis för att han förgriper sig sexuellt på sin dotter. Men jag kan alltså skriva det i en artikel i Expressen, för att Lunabelle en gång sa till läraren att pappa Jocke visar snoppen hemma? Ger det stöd för övergrepp?

Ska vi anta att Lionel psykiskt torteras av Joakim och tvingas att se på skräckfilmer för att Lionell är fascinerad av knivar, skräckfilmskaraktärer och blod, kan återge blodiga scener ur skräckfilmer och får har likdelar i plast och utklädnader till skräckfilmskaraktärer som leksaker?
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-15 kl. 00:21.
Citera
2025-12-15, 00:56
Medlem
Kan vi diskutera att Joakim Lundell förbjudit Julia från att låta Chrippa och Linnea att träffa barnet?
Citera
2025-12-15, 01:16
Medlem
Citat:
Kan vi diskutera att Joakim Lundell förbjudit Julia från att låta Chrippa och Linnea att träffa barnet?

Om du kan bevisa att han gjort det så kan vi göra det.
Du måste förstå att vi är flera här som inte är speciellt insatta i detta sunkiga drama.
Senast redigerad av TomasoRocchi 2025-12-15 kl. 01:24.
Citera
2025-12-15, 01:21
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Vem tror råttan att han är? Chloe’s vårdnadshavare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in