Citat:
Ursprungligen postat av
ten
Dumpen visar bara vilken uppfattning, eller moral om du vill kallade det så, som gäddan har.
Varför har ingen gädda stått upp för sig själv och sina bröder å sagt -Jag knullar vem fan jag vill, jag skiter väl i vad ni på Dumpen tycker! Dra åt helvete mer er moral!
De vet säkert vilken brist på moral de har, men Dumpen lockar fram omoral i onödan för att de tycker att påverkbara
MÄN ska straffas, inte bara för deras eventuella aktiva handlingar utan för passiva framlockade handlingar.
Och vi som protesterar tycker detta är onödigt, finns ingen som helst garanti att det skyddar barn, och de som har lyckas avslöja Dumpen kan i ställer fått smak för barn efter Dumpens chattande, och då är det inte så svårt att gå under Dumpens radar, när de vet hur de jobbar.
Och så har man skapat en förövare från en sårbar som förmodligen kunnat hålla sig ifrån detta, om inte någon inblandning från Dumpen hade skett.
Lägger man därtill den skada som självmord och annat tråkigt, så är det inte att ta ansvar att skriva; det borde denne tänkt på innan. Speciellt om det är så att chattandet är det som fått personen att gå över en gräns, om det då är Dumpen som fått denne att inte tänka sig för och därmed bli gränslös.
Och de lärde hävdar att ca 10 % är kvinnor, Dumpen hävdar att dessa inte finns på nätet, tror det är fel men vet inte. Men då märkligt att nästan inget om det skrivs på hemsidan, för behövs detta inte informeras om så att folk kan ha koll även på detta. Men jag tror Dumpen drivs mestadels av feminister och feminister vill ogärna kritisera kvinnor.