Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-14, 19:49
Medlem
Vad bra, det enda som saknas är ALLT egentligen

Tekniken finns inte
Det är olagligt att bedriva forskning
Det finns ingen med kompetens inom området
Det finns inget laboratorium
Pengar och investerare saknas
Det finns inte arbetskraft för att genomföra projektet
Det finns ingen organisation som kan hålla igång projektet

Har jag missat något?

Dessutom, var i helvete kommer du in i bilden?
Citera
2025-12-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Jag gissar vilt nu, men du menar förstås att det enbart handlar om 180 miljoner renrasiga vita barn ?

Vi är öppna för allehanda former av experimenter under ordnade, vetenskapliga former. Ju mer skumma experiment desto längre bort från hjärteområdena får du tänka.

Om maskinerna producerar fram atypiska exemplar från svenska spermier och ägg så får vi förlika oss med detta på endera sättet.
Citera
2025-12-14, 19:51
Medlem
https://dailyyonder.com/amish-population-growth-rural-america/2024/04/10/

När jag läste din plan slog det mig plötsligt en intressant hypotes. Det sägs att om ungefär 200 år kommer Amish-befolkningen att överstiga 350 miljoner. Så vad ska de göra? Kommer de att domineras av de 180 miljonerna svenskar?
Senast redigerad av borrow 2025-12-14 kl. 19:55.
Citera
2025-12-14, 20:01
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NationsofSweden
Vi är öppna för allehanda former av experimenter under ordnade, vetenskapliga former. Ju mer skumma experiment desto längre bort från hjärteområdena får du tänka.

Om maskinerna producerar fram atypiska exemplar från svenska spermier och ägg så får vi förlika oss med detta på endera sättet.

Vart får vi tag på dina kontaktuppgifter - för att hålla diskussionen vid liv ?
Citera
2025-12-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
https://dailyyonder.com/amish-population-growth-rural-america/2024/04/10/

När jag läste din plan slog det mig plötsligt en intressant hypotes. Det sägs att om ungefär 200 år kommer Amish-befolkningen att överstiga 350 miljoner. Så vad ska de göra? Kommer de att domineras av de 180 miljonerna svenskar?

USA precis som Sverige är ju till stora delar glesbefolkat så det sjunger om det. Bättre med 350M amish så småningom än dessa vedervärdiga alternativ https://www.amazon.com/One-Billion-Americans-Thinking-Bigger-ebook/dp/B082ZR6827

Amishfolken är germaner och kommer därmed behandlas med silkesvantar den dagen drönarna sprejar på med våra DNA specifika molekyler.

Nu ska vi inte gå händelserna i förväg men det kommer finnas plats för alla lämpliga folk och individer. Syd- och centralamerika (precis som stora delar av Afrika och andra ställen) kommer dock förvandlas till naturreservat där inga homo "sapiens" får sätta fot, bortsett från kompetenta, etniska svenskar på äventyr och diverse uppdrag.

Citat:

När du väl har något vettigt att säga förutom att skita ner dig kan du få krypteringsnycklar. Annars går det bra att diskutera här.
Citera
2025-12-14, 20:40
Medlem
Citat:
USA precis som Sverige är ju till stora delar glesbefolkat så det sjunger om det. Bättre med 350M amish så småningom än dessa vedervärdiga alternativ https://www.amazon.com/One-Billion-Americans-Thinking-Bigger-ebook/dp/B082ZR6827

Amishfolken är germaner och kommer därmed behandlas med silkesvantar den dagen drönarna sprejar på med våra DNA specifika molekyler.

Amish folket har stora tillgångar av allt som behövs för att expandera medans du inte kan erbjuda något öht
Citera
2025-12-14, 20:48
Medlem
Citat:
När du väl har något vettigt att säga förutom att skita ner dig kan du få krypteringsnycklar. Annars går det bra att diskutera här.

Du rökte hasch, fick konstiga idéer, bestämde dig för att posta dem på flashback och nu fantiserar du om att din idé ska leda till ett enormt projekt med hundra-eller tusentals individer och hundratals miljoner kronor. Som ska bedriva "spionage" och eventuellt kidnappa folk. Det hade du tänkt bygga upp på flashback.

Du är ingen ledare, du är en idiot med psykos. Du lider av grandiosa vanföreställningar.
Citera
2025-12-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonob
Amish folket har stora tillgångar av allt som behövs för att expandera medans du inte kan erbjuda något öht

Vi kunde åtminstone erbjuda dig tillräckligt med smärta och obehag att du väljer använda ditt nymyntade konto på att attackera våra visioner.

Dessutom har du fel i sak. Forskning om DNA specifika biovapen samt syntetiska livmödrar sker redan nu. I stor skala dessutom. Du vet bara inte om det.

Sitt stilla i båten, vi kommer norpa till oss några av dessa godbitar via vårt stora nät av infiltratörer samt sympatisörer i dessa led.

Förlika dig med tanken om att storslagna saker väntar runt hörnet så slipper du skita ner dig när det väl händer.
Citera
2025-12-14, 21:07
Medlem
Citat:
Vi kunde åtminstone erbjuda dig tillräckligt med smärta och obehag att du väljer använda ditt nymyntade konto på att attackera våra visioner.

Det gör mig lycklig, det är inte smärtsamt att se en schizofreniker i all sin prakt.

"Våra visioner "?

Du har ingenting, du är ingenting, men av någon orsak skriver du som om du vore något. Vem tror du att du är, Jesus eller?

Varför måste vi vänta på "storslagna saker "? Kan det bero på att det "just nu" inte finns något överhuvudtaget?
Citera
2025-12-14, 21:12
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Mäh Usch, vilken inställning

Jag vill vara med och göra REVOLUTION, ju
Hur kan man vara så hjärtlös
Citera
2025-12-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonob
Det gör mig lycklig, det är inte smärtsamt att se en schizofreniker i all sin prakt.

"Våra visioner "?

Du har ingenting, du är ingenting, men av någon orsak skriver du som om du vore något. Vem tror du att du är, Jesus eller?

Varför måste vi vänta på "storslagna saker "? Kan det bero på att det "just nu" inte finns något överhuvudtaget?

Förstår du hur du skriver emot dig själv? Ditt ringa förstånd kan inte koppla det LOL.

Om vi nu är ingenting och våra visioner är så värdelösa, varför lägger du ner så mycket tid på att snacka skit då? 😄😄

Tydligen smärtade det tillräckligt att du skulle entra konversationen med ett helt nytt konto som bara legat och väntat. Bara där trillar du dit.

Nu ska vi lyssna och analysera vad som sägs i Radio Nordfront, samtidigt som Wizards - Pacers matchen precis börjat. Det innebär att ett troll som du inte längre kan få den uppmärksamhet som du sucktar efter.

Igen, båda våra hjärtefrågor kommer att bli realitet inom en snar framtid. Om du lever länge nog så kommer du bevittna det med dina egna ögon.
Citera
2025-12-14, 21:19
Medlem
Citat:
Mäh Usch, vilken inställning

Jag vill vara med och göra REVOLUTION, ju
Hur kan man vara så hjärtlös

Om du har några fagra avkommor så kan du presentera dom för våra vänner inom motståndsrörelsen. På så sätt visar du dina avsikter och gör även goda gärningar i väntan på bitarna faller på plats. Då kanske en stor, stark motståndsman hunnit producera dig ett barnbarn redan, på naturligt maner dvs...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in