2025-12-14, 08:38
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mndflmss
Har du lite mer bakgrund sett till ditt första inlägg, då jag ej hittar posts kring något konspiratoriskt även om artikeln jag länkade inte inger större tillit till stabilt tillstånd....

F.ö 10+ år sedan figurerade hon i samma kretsar som mig, hårt festande och skulle nog trott hon skulle gett sig in på någon sorts dåvarande influencerbana, men ej sett namnet förrän nu så hajade till..
Nu är hon igång igen: https://www.instagram.com/ronjamarieed

Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Jag får upp Ronjas Instagram, det var tyst i några dagar efter att hon fått elchocker men nu är hon igång igen. Ikväll super hon med farsan. Hon verkade lugn i några dagar men nu är hon fullständigt paranoid igen och tror att alla vill skada hennes familj. Förstår inte vad hon haft för jobb eller gjort i sitt liv? När hon bodde i Malta bodde hon i tält (hade ingen fast adress)
Tack för upplysningen!
Citera
2025-12-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nu är hon igång igen: https://www.instagram.com/ronjamarieed

Tack för upplysningen!

Tråkigt hur som helst det där med farsan, att han inte dök upp alls och ”lånade” pengar han inte kommer betala tillbaka. Otroligt nyfiken på vem han är eftersom han är kriminell. Hon och hennes farmor heter D*n*ll (*e) men kan inte se att det finns en man med det namnet som kan vara fadern
Citera
2025-12-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Håkan Hägg har fått vara förband till Håkan Hellström på Ullevi i sommar. Ett par vänner gick på konserten bara för att se Hägg och gick därifrån när han var klar och Hellström gick på scenen! Världsklass 😁
Håkan Hägg är ett original men det låter som att dina vänner är udda typer även dom. Jag gissar att dom var dom enda som gick på Håkan Hellström-konserten på Ullevi bara för att se Håkan Hägg och sen gå hem lagom till att Håkan Hellström gick på scen. Annars kan man ju alltid se Håkan Hägg helt gratis i Nordstan och han gjorde även en spelning på Pustervik i höstas.
Citera
2025-12-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Usch, ja Patrik är bland dom absolut mest störda i ABen familjen, hundra procent. Såg hans störda bror Alexander, har han ett jobb förutom att få pengar för att "ta hand om" Patrik? Är han straffad också? Obehagligt att dessa psykfall vandrar fritt. Står att han bor på Broderivägen i Bromma. Vad är det för ställe?
Konstiga kläder, ja det har dom jämnt. Tror deras gamla galna morsa köper kläder åt dom fortfarande. Mycket fula adidas kläder.
Vet ej om han jobbar, vem skulle anställa denna sinnessjuka familj? Han ser jämnt smutsig ut och helt galen ut.
Citera
2026-01-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Någon som vet var originalet, tik-tok profilen Gräddrumpan tog vägen?

Frau Grädd är tillbaka på TikTok sedan någon dag, ingenting verkar ha hänt i hennes liv eller kring hennes sits sedan sist man såg henne.
Citera
2026-01-03, 23:15
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Håkan Hägg är ett original men det låter som att dina vänner är udda typer även dom. Jag gissar att dom var dom enda som gick på Håkan Hellström-konserten på Ullevi bara för att se Håkan Hägg och sen gå hem lagom till att Håkan Hellström gick på scen. Annars kan man ju alltid se Håkan Hägg helt gratis i Nordstan och han gjorde även en spelning på Pustervik i höstas.

Om du inte förstår varför det är ballare att se tjommen, som stått som ett galet original och skrålat i Nordstan under halva ens liv, på en enorm arena som Ullevi, än att se Håkan Helveteström stå och sjunga sin självupptagna överskattade falsksång för tusende gången, så vet jag inte vad jag ska säga. Håkan Hägg på Ullevi är en once in a lifetime-händelse, Hellström kommer man tyvärr inte undan ens när man vill.
Citera
2026-01-03, 23:20
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paltbalt90
Någon som vet nåt om denna filur?

https://www.instagram.com/punchyclownfish3464/

https://www.facebook.com/PunchyClownfish3464

Hemlös alkis från östermalm som börjat kalla sig för "digital kreatör" och gör massa inlägg från hans vardag. Ganska underhållande att följa en sådan typ "live" så att säga. Följer man hans videos så var han nyligen i Hamburg och plötsligt hade han kommit över en massa kontanter.

Är nyfiken om någon vet nåt mer om honom, varför är han hemlös, var fick han pengar ifrån etc etc

Antyder han att dessa Ai-genererade bilder föreställer kvinnor som är med honom på hotellet? 🤣🤣
Och så roligt med reaktioner där från folk som tror att de är verkliga 🙈

https://www.facebook.com/61554703393113/posts/pfbid02F45BiMn9wEpHxbaGQYvMnU71DLeBY9cSnxy5kAdrN5z KA1cmzpGxvSWkik98QuMXl/
Citera
2026-01-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Den asiatiska kvinnan i Linköping, som står i olika gathörn, med munskydd och någon sorts högtalare som spelar upp budskap om "den yttersta tiden" (eller liknande). Någon som vet något om henne? Hon verkar rätt så harmlös, men lite läskig, då man inte riktigt ser om det är hon som pratar, eller om det är något sorts förinspelat meddelande.

Inte sett denna filur på flera veckor. Någon som vet något? För ett tag sedan skrämdes jag halvt ihjäl av henne då hon stod och gjorde någon sån "chi gong" och blixtsnabbt bytte position precis när jag gick förbi henne. I ögonvrån såg det ut som hon gick till attack men när jag vände mig om stod hon still som en staty i en ny pose med armarna i olika vinklar.
Citera
2026-01-04, 12:55
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TropikensFauna
Inte sett denna filur på flera veckor. Någon som vet något? För ett tag sedan skrämdes jag halvt ihjäl av henne då hon stod och gjorde någon sån "chi gong" och blixtsnabbt bytte position precis när jag gick förbi henne. I ögonvrån såg det ut som hon gick till attack men när jag vände mig om stod hon still som en staty i en ny pose med armarna i olika vinklar.

Hon kanske har vett att hålla sig hemma när det blir för kallt. Något som skulle kunna peka mot eventuellt tillfrisknande.
Citera
2026-01-04, 13:00
Medlem
Citat:
Antyder han att dessa Ai-genererade bilder föreställer kvinnor som är med honom på hotellet? 🤣🤣

https://www.facebook.com/61554703393113/posts/pfbid02F45BiMn9wEpHxbaGQYvMnU71DLeBY9cSnxy5kAdrN5z KA1cmzpGxvSWkik98QuMXl/

Han har tyvärr gått ”offline” sen november. Misstänker att polisen tog honom. Först trodde jag han hamnat på någon avgiftningsklinik men då skulle han nog fortsatt göra inlägg.
Citera
2026-01-04, 15:56
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paltbalt90
Han har tyvärr gått ”offline” sen november. Misstänker att polisen tog honom. Först trodde jag han hamnat på någon avgiftningsklinik men då skulle han nog fortsatt göra inlägg.

Han har postat ett par inlägg på Facebook idag! Så då är han väl "fri" igen. Vad tror du de tog honom för, om de gjorde det. Sexköp?
Citera
2026-01-06, 05:16
Medlem
fulsomdus avatar
Citat:

Fan va kul. Legend. Han borde ta emot donationer, riktig komiker!
Någon som kan hans historia?
👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in