Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostman666
Jag tycker att det värsta är att när skolpersonal ringde bägge vårdnadshavare och han inte ens har svarat..
Undrar om polisen verkligen har gjort någon utredning överhuvudtaget då allt har gått så himla fort...
Polisen gick tidigt ut med att det skulle bli en gedigen utredning och att det kommer ta lång tid att utreda detta..
Snacka om lång tid ett par dagar...
Tycker du att det är det värsta så förstår jag varför du förstör tråden med massa skitsnack.
Hur var det nu igen? Han jobbade på Volvo sa du va?
Så du tycker det var fel av skolpersonalen att åka hem och ringa på?
För att pappan inte svarat när de ringde?
Eller var det dåligt av pappan att inte svara när de ringde?
Själv tycker jag det värsta är att någonting har gjort så att den här mamman beslutat att livet inte är värt att leva längre, och att hon tar det idiotiska och egoistiska beslutet att ta med sig sitt barn.
Att skolan beslutade sig för att åka hem till familjen då varken mamman eller pappan svarade tycker jag var ett ansvarsfullt beslut.