Citat:
Ursprungligen postat av
Scubahero
Det spelar ju egentligen inte så stor roll hur hög lön hon hade. Har man för hög konsumtion i relation till inkomster så går pengarna åt. Och att någon sa att mamman alltid var glad, ja utåt, men ingen människa är nog alltid glad, och få av oss visar oss själva fullt ut inför andra. Så tragiskt att hon inte kunde låta barnet leva. Har barnet en pappa?
Jo, det spelar roll om du har låg lön och barn. Det är en oerhörd stress. Men nu lät det som att hon hade bra jobb, så det kanske inte var grundproblemet - utan konsumtionen kanske?
Jag skriver kanske eftersom det inte är lämpligt att hitta på och gissa och sprida felaktiga rykten.