2025-12-12, 23:20
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Först ut blir Tomb Raider: Legacy of Atlantis, som släpps redan nästa år och visades upp i en kort men stämningsfylld teaser och året därefter, alltså 2027, kommer Tomb Raider: Catalyst att ha premiär
https://www.gamereactor.se/det-visar-sig-att-det-nya-tomb-raider-spelet-faktiskt-ar-tva-kommande-titlar-1700183/

Vem är peppad ? Första av två kommer redan nästa år
Citera
2025-12-13, 00:30
Medlem
kalkryggars avatar
Senaste spelen har varit tråkiga. För mycket Fantasy över det och det är om och om igen.

Det bästa i serien var väl 4an och 5an.
Citera
2025-12-13, 00:56
Medlem
sojapojkes avatar
Varför minskas hennes bröst?
Citera
2025-12-13, 01:06
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Senaste spelen har varit tråkiga. För mycket Fantasy över det och det är om och om igen.

Det bästa i serien var väl 4an och 5an.

Jag har inte ens spelat de tidigare men tyckte de senare helt klart var kvalitativa.

Väldigt märklig generation denna som inte alls tilltalat mig. Var är alla klassiska serier som Deus ex, Dishonored, Splinter Cell, Uncharted, Perfect Dark, Killzone för att nämna några spelserier. För mycket svärd, drakar och skit för min del. James Bond nästa år. GTA6 känns meningslöst att köpa, man vet ju att det kommer komma en urläcker version till PS6 ett år senare.
Citera
2025-12-13, 10:57
Medlem
Lär väl bli ett PK-spektakel som vanligt.
Var längesen nu man tittade klart en film, så fort propagandan ska sondmatas ner i halsen på en så stängs filmen direkt av.
Citera
2025-12-13, 11:03
Medlem
Kalaskula544s avatar
''Footage captured on PC''

Medans Sony flashar sin propaganda.. borde vara förbjudet att göra så, som att visa en Ferrari i en reklam för Lada..

Tyvärr inget nytt, konsolvärlden gör det hela tiden..

Kanske borde stämma Sony för falsk reklam, få in några miljoner USD.
Citera
2025-12-13, 18:00
Medlem
Pedris avatar
Så nu har de gjort Lara gråhårig? Kan man inte få njuta av någonting längre?
Citera
2025-12-15, 21:13
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Vad skoj! Alltid trevligt med nya Tomb Raider spel!

Jag tyckte första spelet i rebooten som kom 2013 var jättebra! (Lite råare, lite mer realistiskt och otäcka Samuraj-zombies att slåss emot!). De två följande spelen tycke jag var OK, men de saknade något av magin från 2013-spelet.

Ska bli spännande att se vilken vinkling de tar på Lara den här gången! ("Politisk korrekthet" sitter ju på Ute-listan nu, så tror faktiskt inte det är någon fara för något sånt).
Citera
2025-12-16, 00:49
Medlem
Elementarts avatar
Det kan bli bra, Tomb Raider I är ju det bästa i serien men jag vill ändå kunna känna igen mig i miljöerna när jag springer runt. Fast man vill ändå se mer, känns som att jag för många gånger har blivit peppad bara för att sedan bli besviken.
Citera
2025-12-16, 10:48
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Vad skoj! Alltid trevligt med nya Tomb Raider spel!

Jag tyckte första spelet i rebooten som kom 2013 var jättebra! (Lite råare, lite mer realistiskt och otäcka Samuraj-zombies att slåss emot!). De två följande spelen tycke jag var OK, men de saknade något av magin från 2013-spelet.

Ska bli spännande att se vilken vinkling de tar på Lara den här gången! ("Politisk korrekthet" sitter ju på Ute-listan nu, så tror faktiskt inte det är någon fara för något sånt).

Det är nog den bästa i den trilogin, sen var uppföljaren rise också rätt bra och sen den sista shadow var ok bara som mest Felicia c Rose.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in