2025-12-12, 22:31
Medlem
Gjorde comeback i Svenska Nyheter ikväll där han agerade julvärd och tände juleljus. Har ni saknat Micke i rutan? Tycker ni att det var bra att han fick komma tillbaks?
Senast redigerad av Anonym555 2025-12-12 kl. 23:23.
Citera
2025-12-12, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Gjorde comeback i Svenska Nyheter ikväll. Har ni saknat Micke i rutan?
Nja
Citera
2025-12-12, 23:03
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Gjorde comeback i Svenska Nyheter ikväll. Har ni saknat Micke i rutan?

Nej. Främst eftersom jag knappt vet vem han är, då jag (i princip) är noll intresserad av sport eller lekprogram som Mästarnas Mästare. Men, givetvis förtjänar han att återfå sitt jobb (har fattat att han är omtyckt av många tittare). Hela prylen med pussarna ledde till en rättegång var så infantilt att man nästan fick en stroke. Hoppas kvinnan som anmälde honom är och förblir arbetslös och utfryst för resten av sitt liv. Jävla magplask.
Citera
2025-12-12, 23:09
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Ja! Sveriges Epstein, Micke Leijnegard, kan fortsätta som vanligt. Härlig kille!
Jag vet knappt vem det är.
Menar du att han finns med i Epstein-filerna?
Var det inte han som slickade någon i örat på ett ovälkommet och plötsligt sätt, eller blandar jag ihop honom med någon annan?
Senast redigerad av Rimbert 2025-12-12 kl. 23:17.
Citera
2025-12-12, 23:22
Medlem
TheJesuits avatar
Det som var en big deal var att kvinnan var i någon form av beroendeställning. Pussen som sådan var väl inget att yvas över? Hälsade på släktingar i Frankrike i somras och där pussas det ju ta mig tusan hela tiden. Inte bara av släkten utan även gamla granntanter skall pussas.
Citera
2025-12-12, 23:23
Medlem
bogerts avatar
Ni skulle bara veta vad han gjorde med ljuset innan han tände det.
Citera
2025-12-12, 23:48
Medlem
(FB) SVT-profilen Micke Leijnegard dömd för sexuellt ofredande

Diskuteras redan här...
Citera
2025-12-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
(FB) SVT-profilen Micke Leijnegard dömd för sexuellt ofredande

Diskuteras redan här...

Den tråden handlar om sexuella ofredandet. Denna tråd handlar om något helt annat, själva comebacken i televisionen.
Citera
2025-12-13, 00:41
Medlem
Han är ju inte som de andra jag känner, men jag tänker ändå att han blev rätt hårt dömd.

Han har försökt pussa någon. Med gylfen uppdragen, säkert efter något glas vin.
Jag hade inte gjort det själv, men va fan!?
Citera
2025-12-13, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Det som var en big deal var att kvinnan var i någon form av beroendeställning. Pussen som sådan var väl inget att yvas över? Hälsade på släktingar i Frankrike i somras och där pussas det ju ta mig tusan hela tiden. Inte bara av släkten utan även gamla granntanter skall pussas.
Nä, hon var väl inte i beroendeställning, tvärtom.
Citera
2025-12-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit

Beroendeställning?

Vad tror du hade hänt om hon gett honom en snyting bara, eller för den delen låtit bli att tafsa på honom tidigare under kvällen?

Han hade fattat vinken, och alla hade gått vidare med sina liv.

Att det här ens går till rättegång visar snarare på hur fucked up vårat Svenska rättsväsende är 2025.

Sverige 2025:
Polisen satsar på trams istället för riktiga brott, och hela Vänsterflanken ler och tycker att livet är fint, samtidigt som man lägger ner alla svårutredda tunga saker som misshandelsfall, våldtäkter och mord.

Det här är ju ett typiskt fall som borde gå upp i rätten när samhället funkar som det ska för övrigt.
Citera
2025-12-13, 01:04
Medlem
XtraXs avatar
(FB) Svenska nyheter (SVT)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in