2025-12-12, 22:28
Medlem
Flaskpostenss avatar
Låter som en svensk Texas chainsaw massacre familj..
Citera
2025-12-12, 23:41
Medlem
sonen blev misshandlad hela uppväxten
pappan var kroniskt otrogen hela äktenskapet
mamman bar fotboja efter att ha misshandlat sitt barnbarn
Citera
2025-12-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexsunsey

https://imgur.com/a/AQywWbs
Citera
2025-12-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexsunsey

Där finns väl fler barn i denna psykofamilj eller?
Citera
2025-12-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Låter som en svensk Texas chainsaw massacre familj..

Sadistiska, inavlade bondlurkar hela packet tydligen. Djurplågarna borde få näringsförbud per omgående.
Citera
2025-12-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.meerkat
Röd tröja anställd.
Blå tröja bonde.

Det är alltså den anställde som slår och hoppar på kossan som ligger ner, inte bonden. Den anställde verkar vara ensam i ladugården när detta sker. Jag gissar att det är den anställde som gripits.

Är du säker har du något namn på den anställda? Vet du om dom har svenskar anställda på gården då jag tycker båda två pratar tydlig svenska
Citera
2025-12-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Där finns väl fler barn i denna psykofamilj eller?

ja pappan tror jag hade tre barn innan med en annan kvinna
Citera
2025-12-13, 00:18
Medlem
Mitt inlägg här kommer väl försvinna och inte läsas av någon. Men jag vill ändå säga att som bonde, men som inte har några djur fast jag har erfarenhet av det när jag utbildade mig på SLU, det är Sveriges lantbruksuniversitet för alla obildade nollor.

Så tror jag att det ligger någon slags personlig tragedi och psykologiskt trauma bakom detta. Ingen frisk människa, då menar jag det ur en klinisk bemärkelse, slår ett djur.

Internettuffingar kan sitta och blåsa upp sig här i tråden hur mycket de vill och hota med hur mycket de skulle göra si och så med den berörda bonden. Men i verkligheten skulle de inte komma till att göra så himla mycket. Förmodligen om de skulle samla ihop sina pungkulor och konfrontera honom skulle bonden packa ihop internettuffingen i en ica-kasse.

Folk tror att jobbet som bonde är att bara sitta i en traktor och trycka på några knappar. Men det är väldigt fysiskt slitsamt fortfarande, med stor fara för ens hälsa. Samtidigt som man hela tiden lever med en enorm ovisshet om man ska klara "skörden" för det man får in är helt utom ens kontroll. Det beror helt och hållet på världsmarknaden. Även i det obetydliga pisslandet Sverige.

Jag hoppas på att utfallet i det här ärendet blir det bästa. Att bonden får hjälp och att korna får det bra. Kanske på andra gårdar, fast det är inte hur enkelt om helst att bara flytta runt dem.

I vilket fall så för att vi i Sverige ska klara vår försörjning behöver vi inte fler frånfällen i vår livsmedelsförsörjning.
Citera
2025-12-13, 00:41
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DICK.NIGGER
Mitt inlägg här kommer väl försvinna och inte läsas av någon. Men jag vill ändå säga att som bonde, men som inte har några djur fast jag har erfarenhet av det när jag utbildade mig på SLU, det är Sveriges lantbruksuniversitet för alla obildade nollor.

Så tror jag att det ligger någon slags personlig tragedi och psykologiskt trauma bakom detta. Ingen frisk människa, då menar jag det ur en klinisk bemärkelse, slår ett djur.

Internettuffingar kan sitta och blåsa upp sig här i tråden hur mycket de vill och hota med hur mycket de skulle göra si och så med den berörda bonden. Men i verkligheten skulle de inte komma till att göra så himla mycket. Förmodligen om de skulle samla ihop sina pungkulor och konfrontera honom skulle bonden packa ihop internettuffingen i en ica-kasse.

Folk tror att jobbet som bonde är att bara sitta i en traktor och trycka på några knappar. Men det är väldigt fysiskt slitsamt fortfarande, med stor fara för ens hälsa. Samtidigt som man hela tiden lever med en enorm ovisshet om man ska klara "skörden" för det man får in är helt utom ens kontroll. Det beror helt och hållet på världsmarknaden. Även i det obetydliga pisslandet Sverige.

Jag hoppas på att utfallet i det här ärendet blir det bästa. Att bonden får hjälp och att korna får det bra. Kanske på andra gårdar, fast det är inte hur enkelt om helst att bara flytta runt dem.

I vilket fall så för att vi i Sverige ska klara vår försörjning behöver vi inte fler frånfällen i vår livsmedelsförsörjning.

Jag hoppas detsamma att bonden får den hjälp han behöver men det är helt tydligt att djur ska de inte hålla på med i den familjen och att korna får ett bättre liv med rena stallar och med folk som behandlar de som man ska göra! Vi behöver fler bönder om vi ska klara livsmedelsförsörjning. Förövrigt håller jag med dig att vara bonde är ett jäkla slit 24/7!
Citera
2025-12-13, 02:31
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DICK.NIGGER

Vettigt inlägg +1 👍🏻

Hoppas verkligen djuren får en ny ägare som sköter den på korrekt vis framöver.
Har du någon form av djurhållningsutbildning så vet, ser och känner du för dessa djur som alla andra normalt funtade människor och vet att djuren går alltid först - jämt!

Och efter att ägarna dragits ordentligt i smutsen (vilket de verkligen förtjänar) kan få advekvat hjälp för sina avvikande beteenden.

*Kan inte tala för alla tangent-krigare här,
Men det finns garanterat folk i tråden som skulle kunna knäppa "Bonden" och hans bihang på näsan..
Citera
2025-12-13, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag såg videon, vilken jävla vidrig människa. En sådan människa förtjänar samma behandling tillbaka. Men tydligen så är det inte det enda dom failar på.
På videon fick man se en hel del kossor som var extremt smala, verkar som vissa av dom inte får någon mat.

Sen läste jag något om att det inte rengörs där, sen är det säkert mer saker dom brister på.

Han i rött skriker "Stavaj!" vilket betyder på polska "Upp med dig!" - Men det kan lika gärna vara ett annat slaviskt språk ex ukrainska. Deras namn och efternamn låter inte polskt iaf, mer som ukraina, eller annat.
Så han i rött verkar inte vara b*ny iaf.
Låt nu någon ta lagen i egna händer och ge dom samma behandling som korna fick. Jävla bottenskrap till folk.
Citera
2025-12-13, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truebluee
Störda jävla inavlade bondjävel. Hoppas han blir avrättad. Djurplågare är jordens avskum. Äckel

Han i röd tröja skriker iaf "Stavaj" som betyder "upp mrd dig!" på slaviska.
Så dessa 2 utländska killarna på gården tror jag borde få sitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in