Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-12, 20:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Funkar klockrent på 5G men så fort jag går in på wifi. Hemma eller på kontoret så funkar det inte.
Jag testade annan webbläsare men det hjälpte inte - hade problem på min mobil redan igår och idag på datorn - frågade chatGPT och AI sa så här
2025-12-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Strul för mig också.
Hade skrivit ett långt svar på en tråd och givetvis hänger sig allt och det jag skrivit försvann. Trött man blir.

Hoppas att allt hoppar igång som vanligt snart då inget speciellt har skett i världen mer än att det är fredag.
Brukar faktiskt finns kvar för mig om man använder backa pilen
Men borde faktiskt finnas en autosave utkast funktion som på mail
2025-12-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Samma här, det strulade som fan igår eftermiddag och likadant idag fram till nyss.
För mig har det varit krångel hela dagen idag.
2025-12-12, 20:33
Avstängd
Det hade varit trevligt att veta vad det beror på.
2025-12-12, 20:34
Avstängd
krånglar som fan, kör man vpn går det ett tag men sedan kraschar det igen.
2025-12-12, 20:35
Medlem
Zoologens avatar
Trodde att det var överbelastning pga de nya tullreglerna till Kina...
2025-12-12, 20:42
Medlem
Room531s avatar
Jag går inte in på flashback så ofta länge (pga all censur och övermoderering samt andra vidrigheter) men det har varit som idag att sidan inte vill laddas flera gånger förr. knappast jätteovanligt på det här forumet.
2025-12-12, 20:44
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Det hade varit trevligt att veta vad det beror på.

Under tiden när det var som värst såg jag ett inlägg i den här tråden, som nog var den populäraste på siten just då: https://www.flashback.org/t3708662.

En påstådd ryss skrev att han höll på och krascha Flashback. Ett långt inlägg med massa länkar till vad som antagligen var rysspropaganda on Ukrainakriget. Jag klickade inte på någon av länkarna och tyvärr sparade jag inte inlägget, det är borta nu.
2025-12-12, 20:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Under tiden när det var som värst såg jag ett inlägg i den här tråden, som nog var den populäraste på siten just då: https://www.flashback.org/t3708662.

En påstådd ryss skrev att han höll på och krascha Flashback. Ett långt inlägg med massa länkar till vad som antagligen var rysspropaganda on Ukrainakriget. Jag klickade inte på någon av länkarna och tyvärr sparade jag inte inlägget, det är borta nu.

Lite motstridigt att först publicera massa propaganda länkar för att sedan sänka sidan så ingen kan se dom.
2025-12-12, 20:58
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

det är en spammare som har hållt på i typ 2 år. skriver alltid massa rubriker om Karl Bildt, Magdalena A, osv typ "Magdalena Andersson: jag dricker 3 flaskor om dagen" och liknande följt av en lång länklista om Ukraina & Ryssland.
2025-12-12, 21:31
Medlem
Flaskpostenss avatar
Flashback har legat nere flera ggr för mig senaste dagarna. 502 bad gateway och andra meddelanden. Något är det som försegår.
2025-12-12, 21:39
Medlem
tram123s avatar
Har varit typiska tecken på en överbelastningsattack hela dagen idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in