2025-12-12, 19:34
Medlem
Hej,

Är för trött på att tvätta kläder.
Kan man lämna in kläder och tvätta hos ställen i Sverige? Alltså vanliga kalsonger och annat inte bara finkläder?

Vad kostar det typ? Det är inget annat jag avskyr mer än tvätt och hålla tvätt tider och betalar gärna för att slippa den skiten - måste vara fler som gör det som tjänar bra och bor ensamma??

tack för svar!
Citera
2025-12-12, 19:51
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Hej,

Kan man lämna in kläder och tvätta hos ställen i Sverige? Alltså vanliga kalsonger och annat inte bara finkläder?

Vad kostar det typ? Det är inget annat jag avskyr mer än tvätt och hålla tvätt tider och betalar gärna för att slippa den skiten - måste vara fler som gör det som tjänar bra och bor ensamma??

tack för svar!

Nu får vi inte göra reklam å så. Men det finns en ”tvättomat” på Odenplan, Sthlm. Kostar 300 spänn
Citera
2025-12-12, 19:56
Avslutad
Sätt upp en lapp i tvättstugan annars. Finns alltid någon fattig som kommer vara villig att ta en 200-lapp för att tvätta dina kläder.

Vad fan ska du köra smutstvätt i bilen för som någon lodare? Du kommer tröttna på det också till slut.
Citera
2025-12-12, 20:00
Medlem
Citat:
Hej,

tack för svar!
Alla kemtvättar i landet bör funka... Vilken del av landet gäller det?
Citera
2025-12-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Nu får vi inte göra reklam å så. Men det finns en ”tvättomat” på Odenplan, Sthlm. Kostar 300 spänn
För 300 spänn kan du slänga in en hel IKEA påse och få den tvättad?
Citera
2025-12-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Alla kemtvättar i landet bör funka... Vilken del av landet gäller det?

Göteborg
Citera
2025-12-12, 20:31
Medlem
SphericalHamsters avatar
Du tvättar ju kläderna ändå, genom att köpa en tjänst.
Dum fråga.
Citera
2025-12-12, 21:02
Medlem
Volta.1234s avatar
Det är ju nu man sätter upp en lapp i tvättstugan och så visar bara färgblinda människor intresse för uppdraget.

Nej tack, det är bra. Jag tvättar själv.
Citera
2025-12-12, 21:06
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Hej,

tack för svar!
Jag kanske inte har ett bra svar men undrar...
Trött på att maskiner gör jobbet?

Det minstroliga är att hänga upp, men det tar ju bara fem minuter?
Citera
2025-12-12, 21:23
Medlem
Kollade några kemtvättar slumpartat men de hade inga priser på underkläder och strumpor. Det är kanske inte alla tvättar som har den servicen.
Citera
2025-12-12, 21:25
Medlem
Låter bekvämare att svälja stoltheten och sova på en kompis soffa istället.
Citera
2025-12-12, 21:36
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Göteborg

https://sveatvatt.se/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera