Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-10, 22:38
Medlem
Verkar som att Moa Melin råkat ut för något. Inget ljud på videon på snap

https://imgur.com/a/eHHd0D3

Hon befinner sig utomlands med en fd pH deltagare som blev utslängd
Citera
2025-12-11, 01:27
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Verkar som att Moa Melin råkat ut för något. Inget ljud på videon på snap

https://imgur.com/a/eHHd0D3

Hon befinner sig utomlands med en fd pH deltagare som blev utslängd

Moa skulle väl hälsa på Clara som spelar in PH 2026 i Mexiko?

Verkar vara vissa som har problem med ljudet på Snap.

Hoppas att hon bara har ramlat på fyllan så hon inte har blivit överfallen.
Citera
2025-12-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Moa skulle väl hälsa på Clara som spelar in PH 2026 i Mexiko?

Verkar vara vissa som har problem med ljudet på Snap.

Hoppas att hon bara har ramlat på fyllan så hon inte har blivit överfallen.

Den säsongen är redan inspelad & Clara är hemma i Sverige igen.
Verkar som att Moa är i Thailand, videon är borta från hennes snap nu iaf men enligt exonph blev hon slagen av en britt.
Hon är där med T*by som anklagades för sexuellt övergrepp i säsong 20/21 har jag för mig det var. Sista säsongen innan dom la de på paus.
Citera
2025-12-11, 21:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Den säsongen är redan inspelad & Clara är hemma i Sverige igen.
Verkar som att Moa är i Thailand, videon är borta från hennes snap nu iaf men enligt exonph blev hon slagen av en britt.
Hon är där med T*by som anklagades för sexuellt övergrepp i säsong 20/21 har jag för mig det var. Sista säsongen innan dom la de på paus.

Tack för info!
Hoppas att hon inte blev allvarligt skadad, även om jag inte gillar henne så förtjänar hon inte att få stryk oavsett vad hon har gjort.

Toby Johnson och Moa Melin passar jättebra ihop, hoppas att de blir ett långsiktigt par så slipper vi se dem i några fler program!
Citera
2025-12-11, 21:36
Medlem
Citat:
Tack för info!
Hoppas att hon inte blev allvarligt skadad, även om jag inte gillar henne så förtjänar hon inte att få stryk oavsett vad hon har gjort.

Toby Johnson och Moa Melin passar jättebra ihop, hoppas att de blir ett långsiktigt par så slipper vi se dem i några fler program!

Hon la ut när hon festade förut så lär inte vart så allvarligt 😅 storyn va borta efter nån timme.

Ja verkligen, såg att någon skrev att Moa kommer bli nya paow & jag är nog beredd att hålla med där.
Citera
2025-12-11, 21:45
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Hon la ut när hon festade förut så lär inte vart så allvarligt 😅 storyn va borta efter nån timme.

Ja verkligen, såg att någon skrev att Moa kommer bli nya paow & jag är nog beredd att hålla med där.

Haha mitt i prick!
Men ändå tur att det inte var allvarligt!

Ja de är ganska lika och har båda två åkt fast för ringa narkotikabrott.
De älskar drama och gör allt för att få uppmärksamhet!

Moa är ute på hal is men tror att hon saknar förmåga att få ordning på sitt liv.

Hörde att hon och Victoria är vänner igen men hoppas att Victoria håller lite distans för hon verkar inte vara någon som tar droger eller vill bråka (men känner inte henne.)
Citera
2025-12-11, 23:49
Medlem
Citat:
Haha mitt i prick!
Men ändå tur att det inte var allvarligt!

Ja de är ganska lika och har båda två åkt fast för ringa narkotikabrott.
De älskar drama och gör allt för att få uppmärksamhet!

Moa är ute på hal is men tror att hon saknar förmåga att få ordning på sitt liv.

Hörde att hon och Victoria är vänner igen men hoppas att Victoria håller lite distans för hon verkar inte vara någon som tar droger eller vill bråka (men känner inte henne.)

Ja hon ger dom vibbarna faktiskt!
Än mer nu när hon umgås med Toby & ska göra content på det. Någon på TikTok hade ifrågasatt varpå hon svara ”vi kan göra en video”. All publicitet är väl bra publicitet men jag hade då inte velat vara hatad & igenkänd 😅

Tycker synd om Victoria, hon är Moas vän när Moa får ut något av det, det såg man både i förra & i denna säsong. Victoria ska be om ursäkt men inte Moa.
Citera
2025-12-12, 10:55
Medlem
Obi-Juans avatar
Moa har enligt egen utsaga på TikTok blivit nitad av en brittisk man som hon började hetsa med.

Hon satt och grät för hon hade tappat bort sina vänner och den brittiska mannen skulle gå dit och "trösta" henne. Vi alla vet vilka svin britterna är.

Bra av henne att denna gång stå på sig. Mycket tråkigt att hon kom till fysisk skada till följd av det.
Citera
2025-12-12, 19:45
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja hon ger dom vibbarna faktiskt!
Än mer nu när hon umgås med Toby & ska göra content på det. Någon på TikTok hade ifrågasatt varpå hon svara ”vi kan göra en video”. All publicitet är väl bra publicitet men jag hade då inte velat vara hatad & igenkänd 😅

Tycker synd om Victoria, hon är Moas vän när Moa får ut något av det, det såg man både i förra & i denna säsong. Victoria ska be om ursäkt men inte Moa.

Det är troligtvis mer mellan dem än att de gör content, både Moa och han behöver ligga hela tiden med alla.

Ja hon har varit väldigt elak mot Victoria, hoppas att hon inte vill umgås mer med Moa, stor risk att bli inblandad i någon skit.
Citera
2025-12-13, 02:10
Medlem
Citat:
Det är troligtvis mer mellan dem än att de gör content, både Moa och han behöver ligga hela tiden med alla.

Ja hon har varit väldigt elak mot Victoria, hoppas att hon inte vill umgås mer med Moa, stor risk att bli inblandad i någon skit.

100%
Moa hänger ut folk på Instagram som skriver om Toby nu.

Håller med, Victoria förtjänar bättre.
Citera
2025-12-15, 17:23
Medlem
Vad är det för bild som sprids runt på Jennifer från årets säsong?
Citera
2025-12-15, 18:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
100%
Moa hänger ut folk på Instagram som skriver om Toby nu.

Håller med, Victoria förtjänar bättre.

Haha nu ska hon försvara honom, typiskt henne men hon är ju också väldigt aggressiv när hon vill ligga, det såg man ju med Emil Renmarker förra säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vad är det för bild som sprids runt på Jennifer från årets säsong?

Antagligen något naket, inte sett själv men hon visade det mesta i programmet så inget nytt.
Senast redigerad av LadyCinderbottom 2025-12-15 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in