2025-12-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Alla grannar och bekanta som beskrev kvinnan som så snäll och glad och att hon inte skulle kunna skada sonen måste vara rejält chockade nu.

Det är därför man inte ska lyssna på människor som står nära. De anpassar sina uttalanden utifrån hur åklagare agerar.
Citera
2025-12-11, 17:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fin och snäll människa? Hade du sagt likadant om mördaren varit en man?

Jag hade nog det, men nu var det inte jag, utan grannarna som sa det.
Citera
2025-12-11, 17:37
Medlem
Fruktansvärt. Det går inte att förstå.
Citera
2025-12-11, 17:38
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostman666
Kanske är så att pappan träffat någon annan och kvinnan blivit desperat..
Det tror jag kan stämma och motivet är hämnd. Inte första eller sista gången tyvärr.
Citera
2025-12-11, 17:40
Medlem
-Skatan-s avatar
Tack!
I samma ögonblick som jag såg att han släppts och inte längre är misstänkt så tänkte jag att nu kommer alla tyckare att ändå försöka få det till att det är hans fel. Tydligen helt otänkbart att en kvinna kan begå brott, vare sig det rör sig om psykisk ohälsa eller ren och skär ondska.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Eller så är det mamman som hotat mannen att hon ska ta livet av sig själv och barnet om han lämnar henne eller något annat och sedan fullbordade hotet. Allt är inte alltid männens fel.

Mamman kan också ha varit deprimerad, psykiskt störd etc.
Citera
2025-12-11, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Dom som anklagade utan grund har rwdan gjort sitt. Men du kan fråga chat gpt och få ett svar på din fråga

Vi som anklagade är för att de flesta ifrån tisdags hade vaga uppgifter..
Polisen lade locket på..

Hade folk haft uppgifter ifrån i eftermiddag så hade kommentarer inte varit på samma sätt överhuvudtaget 😡
Citera
2025-12-11, 17:42
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Skatan-
Tack!
I samma ögonblick som jag såg att han släppts och inte längre är misstänkt så tänkte jag att nu kommer alla tyckare att ändå försöka få det till att det är hans fel. Tydligen helt otänkbart att en kvinna kan begå brott, vare sig det rör sig om psykisk ohälsa eller ren och skär ondska.
Ja det är tråkigt att personer har så mycket förutfattade meningar och ofta identiska så man förstår att dessa personer inte tänker fritt utan säger saker för att passa in både här och i sitt dagliga liv.
Citera
2025-12-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Skatan-
Tack!

Exakt. Det är ju inte första gången en kvinna på ett egoistiskt vis tar livet av sitt eller någon annans barn. Många, många kvinnor har gjort hemska saker mot barn.

Förstår inte hur folk kan vara så naiva och korkade år 2025 att de tror att alla kvinnor är helgon som inte har förmåga att skada barn.
Citera
2025-12-11, 17:44
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostman666
Vi som anklagade är för att de flesta ifrån tisdags hade vaga uppgifter..
Polisen lade locket på..

Hade folk haft uppgifter ifrån i eftermiddag så hade kommentarer inte varit på samma sätt överhuvudtaget 😡
Jag förstår ju dig och er andra och det brukar se ut så här kolla bara senast med bussolyckan vid tekniska.
Men det är fel.
Och jag hade helt rätt och folk hade så fel så jag känner att jag har faktiskt helt rätt att skriva det jag skriver.
Men du ska ha respekt för att erkänna ditt fel utan påtryckningar. Det visar kurage och heder.
Citera
2025-12-11, 17:44
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtSchweinsteiger
Samma sak med er pk-troll.
Alla ni borde ha en bild på Janne Guillou som avatar så att man visste vilka inlägg man kunde skita i att läsa.
Kunde även gälla andra irritationsmoment som tex sär skrivare, 😄.

Citat:
Du ska bara hålla käft ditt lilla klappmongo.
Tror du på allvar att jag skulle lägga min tid på att läsa din historik?

Citat:
Du är så dum att du inte fattar att du är puckad.

Citat:
Du fattar att du är trög?
Tror inte det va.

Du förstår att du inte behöver posta en massa inlägg som inte har med tråden att göra?
Citera
2025-12-11, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RascarCapac
På Flashback handlar det nog snarare om att de flesta inte vill identifiera sig med de som begår vidriga handlingar. Därför är det första steget att skylla på invandrare, och visar det sig vara en etniskt svensk så kallar man den för WT för att separera GM från oss starka vackra intelligenta och felfria ariska varelser...

När nyheten kom i tisdags eftermiddag så visste inte någon vilka det handlade om.
Men visst hade många förutfattade meningar redan då..
Sådana har jag inte mycket för..
Men med vaga uppgifter i tisdags så misstänkte jag pappan även om jag inte visste vem det var det läget..
Desto mer uppgifter på nyheterna och på andra plattformar så blev det mer underligt...
Citera
2025-12-11, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trams82
Det låter ju mest rimligt att det hände på tisdag morgon/fm. Att pojken var i skolan på måndagen eller borta av annan anledning och att det med att det var fördraget bara var en slump.

Hur är det när GM är död, det blir inget FUP då va?

Pojken var inte i skolan på måndagen heller...
Eftersom personalen sökt vårdnadshavare över en dag så är det väldigt konstigt att inte någon har svarat...
Skolans personal ringde på dörren tisdag morgon men inte något gensvar, då tillkallades polisen och polisen tillkallade en låssmed...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in