Citat:
Ursprungligen postat av
RascarCapac
På Flashback handlar det nog snarare om att de flesta inte vill identifiera sig med de som begår vidriga handlingar. Därför är det första steget att skylla på invandrare, och visar det sig vara en etniskt svensk så kallar man den för WT för att separera GM från oss starka vackra intelligenta och felfria ariska varelser...
När nyheten kom i tisdags eftermiddag så visste inte någon vilka det handlade om.
Men visst hade många förutfattade meningar redan då..
Sådana har jag inte mycket för..
Men med vaga uppgifter i tisdags så misstänkte jag pappan även om jag inte visste vem det var det läget..
Desto mer uppgifter på nyheterna och på andra plattformar så blev det mer underligt...