2025-12-09, 11:40
Medlem
ska fylla på med massa koncentrat och undrar vad ni tycker ni är det bästa av de som finns inne nu MAC1, Sherbet Haze, Oreoz eller om det finns annat på sida jag inte kikat på.
Citera
2025-12-10, 02:13
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhobbit
Jag köpte min hos Snozy, de blandar med CBD och 80% THCA.

Vilken koppling till det företaget har du?
Citera
2025-12-11, 09:09
Medlem
Tänkte lägga en beställning och testa för första gången. Tänkte vape för enkelhetens skull.
Någon som kan rekommendera en personlig favorit?
Här eller i DM.
Citera
2025-12-11, 09:42
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Tänkte lägga en beställning och testa för första gången. Tänkte vape för enkelhetens skull.
Någon som kan rekommendera en personlig favorit?
Här eller i DM.
Än så längre håller jag Himoods live resin som favorit. Förutsätter dock att det är lite "live resin" som "live resin" och att alla kommer från samma fabrik så just Himood är inte så viktigt. Men live resin är helt klart grejen.
Citera
2025-12-11, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Än så längre håller jag Himoods live resin som favorit. Förutsätter dock att det är lite "live resin" som "live resin" och att alla kommer från samma fabrik så just Himood är inte så viktigt. Men live resin är helt klart grejen.

Tack, har kikat runt lite senaste timmen och bland annat varit inne på dem.
Uf*ria har något nysläpp med, men vekar vara för nyligen för att någon ska hunnit testa den. Deras förra variant som är slutsåld nu verkar ju ha varit populär bland användare här också.
Citera
2025-12-11, 09:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Tack, har kikat runt lite senaste timmen och bland annat varit inne på dem.
Uf*ria har något nysläpp med, men vekar vara för nyligen för att någon ska hunnit testa den. Deras förra variant som är slutsåld nu verkar ju ha varit populär bland användare här också.
Dom verkar starka, men ändå inte live resin. Och som du säger finns dom ju inte ens i lager.
Citera
2025-12-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom verkar starka, men ändå inte live resin. Och som du säger finns dom ju inte ens i lager.

Fick bli en av Uf*rias nya och en av Him**ds live resin
Citera
2025-12-11, 10:53
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Ja återkom gärna med omdöme!

Fick i alla fall hem grejerna nu. Fick alltså 3st av dom nya istället för 3 av dom gamla som jag beställde. Så det var ju generöst av dom.
Citera
2025-12-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda

Fick i alla fall hem grejerna nu. Fick alltså 3st av dom nya istället för 3 av dom gamla som jag beställde. Så det var ju generöst av dom.

Jag har provat deras nya som indica nu. Gillar den skarpt efter första gången jag testat. Hoppas du och ni andra också uppskattar den.

Jag brukar få ångestpåslag av sativa men ska prova deras hybrid också i den nya varianten.
Citera
2025-12-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Jag har provat deras nya som indica nu. Gillar den skarpt efter första gången jag testat. Hoppas du och ni andra också uppskattar den.

Jag brukar få ångestpåslag av sativa men ska prova deras hybrid också i den nya varianten.

Kul att de verkar börja få ut ordrar igen. jag har en som inte uppdaterat sig sedan 8e
Citera
2025-12-11, 13:11
Medlem
Tja!
Nån av er som har koll eller ideer hur det skulle gå i domstol om man åkte dit på odlingar av bra gräs i växtstadiet.
Tidigare har dom ju bara vägt hela plantan som gett ett större straffvärde... men kan man nu bara hävda att THC-A är lagligt och slippa straff?
Citera
2025-12-11, 14:51
Medlem
Intemittandrakontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Tja!
Nån av er som har koll eller ideer hur det skulle gå i domstol om man åkte dit på odlingar av bra gräs i växtstadiet.
Tidigare har dom ju bara vägt hela plantan som gett ett större straffvärde... men kan man nu bara hävda att THC-A är lagligt och slippa straff?
Finns det misstanke om missbruk så räknas THCA som THC i lagens ögon.
THC växer inte på blommorna överhuvudtaget. Det uppstår endast vid upphettning eller vid längre kurering. Blir du stoppad med en bit bud och det skickas på analys så kommer det att visa majoriteten THCA, men eftersom det tydligen används med upphettning så kommer det att betraktas som THC i lagens ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in