Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Ena gruppen är muslimsk, den andra kristen. Att du uppfattat att deras värderingar varit likadana gör dig till en loser, vilket kan förklara ditt nickname. Dina interaktioner med människor verkar ha grova problem där du inte förstår dem. Hur kan du inte se och förstå?
Snarare du som är en loser om du tror att ens religion måste bestämma ens värderingar. Du har nog inte haft några interaktioner med många människor överhuvudtaget för om du hade det så hade du förstått att ens religion inte alls behöver spegla ens värderingar.

Men givetvis, Sverige vill skicka hem en familj som jobbar och gör rätt för sig mest troligen. Bättre att låta våldtäktsmän vara kvar antar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Tror på kommunen??
Men den logiken så var det bara Hitler och hans närmaste som var nazister och resten soldater.
Wikipedia är inte den säkraste faktasidan, men det tror jag de flesta vet.

Snälla sluta spela dum, du vet vad han menar. Islamist = radikal extremist, det är annorlunda om du jämför med moderna muslimer som t.ex. är uppvuxna i en muslimsk familj som är rätt moderniserade och inte så religiösa även om dessa har någon tro, mer likt svenska kristna, troende men inte religiösa eller fundamentala.

Islamism är ett hot, fredliga moderna muslimer är inte det. Det är en viktig detalj som vissa med en specifik agenda avsiktligt "glömmer".
Senast redigerad av EpicUsername 2025-12-10 kl. 23:42.
Citera
2025-12-11, 01:58
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Behöver man konstant hjälp med hjärtat efter en hjärtinfarkt eller vadå? Trodde inte man behövde nån permanent eftervård för sånt men har dålig koll. Fattar att de hellre vill bo i Sverige än Bosnien men har de ingen juridisk rätt att vara här får de respektera det. Bosnien är dessutom inte ett så farligt land men tanke på vilka skithål till länder det finns i världen.

Sverige är ett otryggare land än Bosnien nu.
Citera
2025-12-11, 02:01
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring

Ja det är möjligt men hörde av en tjejpolare som var i Bosnien nyligen att de också har jätteproblem med islamism eftersom att Saudiarabien finansierar moskéer där, lär ut sin extrema version av islam och radikaliserar tidigare moderata muslimer.
Citera
2025-12-11, 10:29
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Då frågar jag istället, hur vet du att de är pack?

Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Namn, bild vad mer behöver du?

Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Att du berättar vad som är fel med namnet och bilden.
Låt mig gissa, du röstar MP?!
Citera
2025-12-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Låt mig gissa, du röstar MP?!
Om jag skulle göra det, är familjen pack därför? Vi känner inte varann.
Citera
2025-12-12, 12:51
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Men din efterblivna apa. Att vara Muslim och Islamist är 2 skilda saker!

Vad är skillnaden? Grad av psykopati och radikalisering?
Citera
2025-12-14, 21:36
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Kommunist är väl en som sätter sin tro till kommunismen?
Då bör väl en person som tror på islam heta islamist?
Eller gäller det olika regler för vissa?

Är man islamist om man är muslim. Det är frågan. Han använder ordet islamist lite för liberal.
Citera
2025-12-15, 19:56
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Serber är kompatibla med svenska värderingar. Ingen bosnienmuslim (eller muslim öht) är kompatibel med svenska värderingar.

Vilka är dom värderingarna som serberna följer men inte bosniska muslimerna. Svara.
Citera
2025-12-15, 19:58
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Det är inte bara du som tycker så. Alla bosnienmuslimer (och övriga muslimer) är glada över sveriges förfalll. Ni kom hit för att förstöra.

"sveriges bäst integrerade invandrare" my ass, dra åt helvete alla bosnienmuslimer.

Bosnier bäst på Svenssonliv
https://www.arbetarbladet.se/artikel/bosnier-bast-pa-svenssonliv
Ni röstade JA för fortsatt invandring 2015 nu får nu det ni röstade för. Vi kommer bara kolla på när arabvärlden förstör Sverige. Oroa dig inte vi kommer inte hjälpa er svennar eller araberna.
Citera
Igår, 20:01
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring

Är fan glad över det.
Citera
Igår, 20:05
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Något jag inte förstår är varför man som bosnisk muslim väljer att bo i Sverige 30 år efter Daytonavtalet och slutet av kriget i Bosnien och Hercegovina och klanka ner på "svennar" i Sverige.

Människor lever därnere och arbetar och studerar och betalar skatt i Bosnien och Hercegovina, medans Sverige har allt för många bosniska muslimer som klankar ner på Sverige och svenskar men av någon konstig anledning vill betala skatt i Sverige och inte i Bosnien och Hercegovina.

Och skribenten i denna tråd som uttrycker sig nedsättande om Kristendomen och Jesus, dumma idiot varför är du på svensk mark?
Du är i ett land med ett kristet kulturarv i delen av världen som är den kristna världen? Varför inte åka tillbaka till Bosnien och Hercegovina?

Jag som Islamfientlig hade inte bosatt mig i något MENA land. Men du som muslim söker dig till den kristna världen.
Hade muslimer lämnat Sverige så hade landet stått inför vissa utmaningar, men hellre att det är fattigt ett tag än att ha människor som till en del arbetar men som ogillar Sverige och hur man lever i Sverige.

Jag kan förstå att armenier, kristna ifrån Mellanöstern och exempelvis kopter ifrån Egypten kommer till Sverige. Men varför bosniska muslimer?

Människor lever därnere och arbetar och studerar och betalar skatt i Bosnien och Hercegovina, medans Sverige har allt för många bosniska muslimer som klankar ner på Sverige och svenskar men av någon konstig anledning vill betala skatt i Sverige och inte i Bosnien och Hercegovina.Vilka bosniska muslimer klankar på svenskarna. Vart är din källa.
Citera
Igår, 20:08
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Hadzi-Ahmet-Ovic

Skicka hem bara. Vi vill inte ha islamister här. Hoppas att de inte får PUT.

Varför är dom islamister det är skillnad på muslimer och islamister vad får dom att vara islamister. Svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in