2025-12-10, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag fattar verkligen att folk somnar mellan maträtterna. Det tar ju fan hundra år mellan soppa och huvudrätt. Dessutom denna trista underhållning.
Fast nu kommer ju kyparna in med kallrätten till dig
Citera
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Birgitta Ed har prästkrage, kvällen till ära. Är det en fetisch?
Nej hon är präst.
Citera
Medlem
BraxenLaxens avatar
Magdalena Andersson är snygg ikväll
Citera
2025-12-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BraxenLaxen
Magdalena Andersson är snygg ikväll

Blir hon snyggare om man är sosse? För jag kan verkligen inte se nånting i den tanten.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Några av våra kvinnliga politiker och deras klädval inför tillställningen. Inget snack om att Ebba vann, eller? https://damernasvarld.expressen.se/mode/roda-mattan/nobel-2025-allt-du-vill-veta-om-politikernas-klanningar-/
Jo jämför med Romina Pourmokhtari som ser ut som om hon är på väg till tvättstugan
Citera
Medlem
Är detta ett skämt?
Programledaren ser ut som att hon är på en satanistisk bdsm-fest. Sytt ihop en sopsäck, wtf?
Ska det inte vara en elegant och sofistikerad fest för världens elit och smartaste? 😮

Hatar denna skiten egentligen, bara en skitnödigt tråkig fest för de rika. Så inte mig emot att de får ett dåligt rykte.
Men ändå, vafan?
Citera
2025-12-10, 20:32
Medlem
Crapmagics avatar
Fan vilken fantasilös varmrätt, den där har jag hört förut
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-10 kl. 20:39.
Citera
2025-12-10, 20:33
Medlem
BraxenLaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Är detta ett skämt?
Programledaren ser ut som att hon är på en satanistisk bdsm-fest. Sytt ihop en sopsäck, wtf?
Ska det inte vara en elegant och sofistikerad fest för världens elit och smartaste? 😮

Hatar denna skiten egentligen, bara en skitnödigt tråkig fest för de rika. Så inte mig emot att de får ett dåligt rykte.
Men ändå, vafan?

Många politiker, dom är väl inte överdrivet rika ?
Citera
2025-12-10, 20:33
Medlem
SoberZealots avatar
Nobelfesten är ju inget för normala människor. Och de som vinner det, ja synar man det i kanten, så är det nog lika politiskt som fredspriset till Obomba.
Citera
2025-12-10, 20:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fan vilken fantasilös varmrätt, den där har jag hört förut

Huvudrätten består av piggvar fylld med pilgrimsmusslor och sockertång, rostad rotselleri glaserad med libbsticka, smörkokt potatis och vita lökar smaksatta med muskot. Alltihop serveras med savojkål, purjolök och champinjoner, ackompanjerat av en smörsås på fermenterad kvitten och Ingrid Marie-äpplen.
Citera
2025-12-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo jämför med Romina Pourmokhtari som ser ut som om hon är på väg till tvättstugan
Tycker faktiskt att hon klär sig bäst.
Normalt. De andra ser ju helt galna ut.
Ett tecken på att hon faktiskt är en "normal" människa, bortsett från de andra.
Men det vet vi alla kommer att förändras då hon blir indoktrinerad som de alla med tiden.
Senast redigerad av HmmVadSkaJagHeta 2025-12-10 kl. 20:43.
Citera
2025-12-10, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Huvudrätten består av piggvar fylld med pilgrimsmusslor och sockertång, rostad rotselleri glaserad med libbsticka, smörkokt potatis och vita lökar smaksatta med muskot. Alltihop serveras med savojkål, purjolök och champinjoner, ackompanjerat av en smörsås på fermenterad kvitten och Ingrid Marie-äpplen.
Enda nyheten var JU kvitten!

T.o.m Ingrid-Marie på fatet är ju gammal kunde vi inte få njuta av en yngre Pink lady på denna erotiska planka

Pigg-Valen är ju platt! har dom kört över den med bandvagn 50 gånger?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-10 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in