Citat:
Ursprungligen postat av
nizy
Helt rätt av jocke att läcka denna konversation som är rent äcklig från en troligtvis hög fader i Malmö som både hotar han till livet/stor skada i denna konversation samt att via lögner förstöra hans varumärke.
Det Jocke däremot bör göra om han inte gjort är en anmälan för trakaseringar så även drog pappan får ett kontaktförbud.
Detta skulle helt även om den redan är utan trovärdighet BGB "granskning" så faller den då helt platt och SVT kommer få pudla om detta , jo jocke kommer fortsätta bli inbjuden till lekprogram men ska jag ge Jocke råd ska han tacka nej till allt som har med SVT att göra i framtiden. Dock är han för snäll och kommer ställa upp för det inte är samma idioter som jobbat med BGB som jobbar på andra produktioner.
Kanske Polisen borde göra lite kontroller på Svärmor och svärfar Kräfta i Malmö och låta dom pinka lite... Inte bra köra taxi om man har stora drogproblem är min tanke..
Hur SVT kunnat släppa igenom denna sak är helt sinnesjukt då dessa människor är idioter och borde granskas för deras eget bästa och kanske få vård
(Kommentar till det som jag har markerat med fet stil ovan)
Personligen tycker jag inte att det var direkt smart att göra det, speciellt inte när det kan röra sig om ett brott mot GDPR-lagen, något som Linneas pappa kan anmäla till IMY...
Sen är ju frågan om meddelandet är äkta eller ej, oavsett vilket så bör det väl räknas som grovt förtal...
Tycker du att folk ska anmäla Jocke & Jonna AB också? Till exempel:
Skatteverket - IMY (Integritetsmyndigheten) - Norrköpings kommun - Lantmäteriet - Konsumentverket etc.
När man läser dina inlägg så är det helt ofattbart att du har fått tillstånd att tänka. Att du inte ens förstår vad dokumentären handlar om är helt ofattbart.