2025-12-10, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Om hon drar personen inför rätta men vägrar lämna ett DNA-prov, svar ja.

Fast nu frågade jag om ett annat exempel. Om man INTE drar Candade eller andra youtubers inför rätta så är alltså deras påståenden att betrakta som sanning? Är det din åsikt?
Citera
2025-12-10, 06:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Fast nu frågade jag om ett annat exempel. Om man INTE drar Candade eller andra youtubers inför rätta så är alltså deras påståenden att betrakta som sanning? Är det din åsikt?
Nej.
Citera
2025-12-10, 07:02
Medlem
Citat:
Nej.

Så om Brigitte struntat i vad Candace påstår hade du godtagit att hon faktiskt är en kvinna?
Citera
2025-12-10, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Så om Brigitte struntat i vad Candace påstår hade du godtagit att hon faktiskt är en kvinna?
Jag hade inte ägnat det en tanke ens.
Kvinna, man, who cares?
Citera
2025-12-10, 07:05
Medlem
Citat:
Jag hade inte ägnat det en tanke ens.
Kvinna, man, who cares?

Där kom det slutgiltiga beviset på vad du är
Citera
2025-12-10, 09:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Till er andra.

Givet att jag omöjligt kan veta vilka enskildheter i vilken av min bevisning som någon eventuellt bestrider så kan jag självklart inte förväntas lägga upp denna på nytt.

Här är mina inlägg med bevisning i tråden: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=342764&threadid=3594 222

Take a pick.

Du påstod att du har bevisat att Brigitte är transa - då bad jag dig visa ditt påstådda bevis men det kunde du uppenbarligen inte - alltså är det uppenbart att du svamlade.
Citera
2025-12-10, 09:54
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Nej. Utgångsläget är vi människor är sanningsenliga/oskyldiga till dess annat påvisas.

Igen, nej. Innocent until proven guilty.

Då ger du exempel på sådana samt förklarar varför dessa i så fall är oförenliga med ett ärligt uppsåt = sanningen som uppdragsgivare.

Samma här.

Samma här.

Se ovan 1-4.

Jag finns kvar här.

Nej. Det finns inget sånt utgångsläge, vad är det för vansinnespåhitt?

I den riktiga världen finns den verkliga verkligheten och det vi säger och påstår om den. För att de vi säger inte bara ska vara bullshit, påhitt, lögner, fantasier etc. så behöver vi kunna leda det i bevis. Hur man leder det i bevis kom man på redan i antikens Grekland, och det har varit raketbränsle för den mänskliga utvecklingen sedan dess. Medan det Owens sysslar med är vad vid gjorde som grottmänniskor, att sitta vid lägerelden och hitta på spännande historier.

Ditt argument är alltså helt galet. Dessutom följer du det inte själv, om du skulle utgå från att alla talar sanning (och inte bara din älskade Owens) så skulle du ju också tro på vad Macrons säger, och alla de som säger samma sak. Men det gör du inte, istället har du valt ut en snedtändande youtuber som din Messias. Det är bara det HON säger som är "sanningen", alla andra ljuger ju...

O sancta simplicitas...

Det jag undrar är dock varför du inte bara kan sitta tyst och stilla och beundra din älskade profetissa på avstånd?

Varifrån kommer det desperata psykologiska behovet att försöka sprida hennes påhitt och övertyga andra?

Kan det vara så att nånstans där inne så finns en logiskt resonerande krets kvar, som kontinuerligt pickar hål på Owens ballonger och drar undan mattan för hennes "teorier". Nåt som behöver tystas med hjälp kollektiv tro och "debatter" på internet?
Citera
2025-12-10, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Varifrån kommer det desperata psykologiska behovet att försöka sprida hennes påhitt och övertyga andra?
Det är inte Candace påhitt.
Citera
2025-12-10, 12:02
Medlem
Det blir alltmer uppenbart att även denna diskussion — liksom flera närliggande trådar — omfattar debattörer vars begreppsförståelse av skillnaden mellan faktiska bevis och lösa indiciekedjor är högst bristfällig. Den bedömningen är svår att undvika när en ovilja att utgöra spelpjäs i spekulativa och trivialiserande konspirationsresonemang, där därtill privat och personlig information förväntas exponeras offentligt, i fullt allvar tolkas som ett slags bekräftelse på att en konspiration skulle föreligga.

Att förväxla respekt för personlig integritet med evidens för dolda sammansvärjningar utgör inte bara ett exempel på grov logisk förväxling, utan avslöjar även en mer fundamental oförmåga att förstå grundläggande principer för bevisföring och kritisk prövning.
Citera
2025-12-10, 12:22
Bannlyst
Ett DNA-prov så är frågan löst.
Citera
2025-12-10, 13:47
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Det är inte Candace påhitt.

Spelar ingen roll, hon påstår att det är sant.
Citera
2025-12-10, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Spelar ingen roll, hon påstår att det är sant.
Jepp, och hon har rätt tills ett DNA-prov gjorts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in