2025-12-10, 05:41
Medlem
Pappa Lundström borde ha hållit huvudet kallt istället för att skriva till Lundell och jiddra. Deltagarna i det här dramat har en galen tendens att göra självmål.

Men det är knappast weird att gubben är jävligt sur på Lundell-teamet. Han skrev en del omogna grejor men inget som var way out of order trots att Lundell provocerade genom att skylla allt som hänt på hans dotter.

Men det mest fuckade av allt var att Lundell kritiserade andra för att "eIda på dramat". På vilket sätt försöker han kyIa ner dramat genom att beordra sin undersåte att läcka hela den privata konversationen inför tusentals människor?
Senast redigerad av TomasoRocchi 2025-12-10 kl. 05:53.
Citera
2025-12-10, 05:44
Medlem
Man får heller aldrig glömma att Affekt Jocke är väldigt rik med vilket gör han ännu mer farlig än en fattig idiot tok.

Så sent som för ett år sedan staterade han en människor jakt på sin egna bror med 100k i prispengar. Sådant beteende med sådana följare Jocke har är helt sinnessjukt och borde på bli väldigt olagligt.
Myndigheter borde få rätt att beslagta alla pengar en sådan människa har när pengarna används som vapen gång efter annan.

Så tänk på det också att Jocke använder sina pengar till att föra sin agenda hela tiden.
Citera
2025-12-10, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotamunkar
Jag tycker att jocke driver en viss agenda som enbart gynnar honom och hans utsatthet. Ingen människa är skonad från kritik men att man ska anmäla så fort SVT för en agenda mot hans är för mig helt sjukt. Han har tidigare bara kunnat säga att allt finns dokumenterat i min journal men han verkar inte ha någon läskunskap att läsa i sin egen journal. Han har väl mycket annat att skylla på det återigen. Jag tror att sanningen kommit ikapp honom och lögnerna går inte längre att särskilja från sanning

Här skriver du något intressant. Att han inte har läskunskap att läsa sina journaler. Uttalandena han gjorde igår där han svamlade rätt så rejält om bakgrunden till hans rädsla för suicid, ger starkt stöd för den teorin.
Citera
2025-12-10, 05:49
Medlem
Romer sitter och pratar live på Facebook om sina liv (och brott). Det här gänget gör det på you tube och för ”folket”. Man kan nästan tro att allt är på låtsas. Vilken bedrift av Bo Göran att hålla sig för skratt när han blev uppringd av Anjo och jocke, de kan ju knappt prata svenska. Varför måste samma sak upprepas fem gånger minst? De säger inte ens något vettigt och irrar bort sig i sina egna s.k. resonemang. Så pinsamt. Hur kan de engagera så många?
Citera
2025-12-10, 05:57
Avstängd
BraxenLaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamanga
Romer sitter och pratar live på Facebook om sina liv (och brott). Det här gänget gör det på you tube och för ”folket”. Man kan nästan tro att allt är på låtsas. Vilken bedrift av Bo Göran att hålla sig för skratt när han blev uppringd av Anjo och jocke, de kan ju knappt prata svenska. Varför måste samma sak upprepas fem gånger minst? De säger inte ens något vettigt och irrar bort sig i sina egna s.k. resonemang. Så pinsamt. Hur kan de engagera så många?

Ta bara katten Luffarlasse den har dragit in miljoner.En jävla katt som folk strösslar pengar över.Sjuk värld
Citera
2025-12-10, 06:21
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotamunkar
Jag tycker att jocke driver en viss agenda som enbart gynnar honom och hans utsatthet. Ingen människa är skonad från kritik men att man ska anmäla så fort SVT för en agenda mot hans är för mig helt sjukt. Han har tidigare bara kunnat säga att allt finns dokumenterat i min journal men han verkar inte ha någon läskunskap att läsa i sin egen journal. Han har väl mycket annat att skylla på det återigen. Jag tror att sanningen kommit ikapp honom och lögnerna går inte längre att särskilja från sanning
Håller med. Jocke måste ju tåla att bli ifrågasatt som alla andra. Tycker att han går för långt när han säger att Chrippa och Linnea "har grov psykopati". Ingen får ifrågasätta Jocke "för de är ju inte barnpsykologer". Jocke är väl inte heller psykolog men ställer diagnos på brorsan lik väl.
Citera
2025-12-10, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Håller med. Jocke måste ju tåla att bli ifrågasatt som alla andra. Tycker att han går för långt när han säger att Chrippa och Linnea "har grov psykopati". Ingen får ifrågasätta Jocke "för de är ju inte barnpsykologer". Jocke är väl inte heller psykolog men ställer diagnos på brorsan lik väl.
Förlåt om jag bryter in. Jag minns inte exakta datumet för när Jocke dömdes för olaga hot och två fall av föregivande av allmän ställning, men jag har hans personnummer så jag begärde på måfå ut alla domar inom ett visst tidsspann. Jag återkommer till det om jag får hem dom.
Citera
2025-12-10, 07:08
Medlem
miapetters avatar
För det första vill jag vara tydlig med att jag, aldrig i livet, hade gjort som Linneas pappa. Jag hade INTE smsat Jocke. Jag hade inte velat ha med den familjen att göra öht.
Jag tror f ö att det är många som känner så - Jag skulle inte vilja ha mina barn på samma förskola/skola som hans barn, jag skulle inte vilja att de lekte med varandra etc.

MEN, konversationen säger så mycket mer om Jocke än om Linneas pappa.
Jag känner igen hans beteende från en grupp av de män som spöar sina kvinnor - Den grupp som alltid varit ihop med yngre kvinnor o gett sig på dem, aldrig jämbördiga kvinnor med ekonomi o intellekt som matchar dem. De är vana vid att vara kingen i rummet. När de stöter på någon som är jämbördig, eller till o med starkare/smartare än de själva är de ingenting.

Nu tror jag inte att Jocke spöar någon. Men sättet....Han ÄR manipulativ. Men på ett otroligt naivt o genomskinligt sätt. Jag förstår att han kunnat skrämma folk, de med mindre plattformar osv. Hot om att cancela dem.

Dessutom blir det uppenbart varför Norrköpingspolisens statistik angående nedlagda brott ser ut som den gör. Jag undrar hur många helt sinnessjuka polisanmälningar han gör om året? DET hade varit intressant att ta del av.

Jag skulle tro att exempelvis Katrineholm ligger illa till i den statistiken också - pga att intagna på Karsudden gör extremt många helt tappade anmälningar per år.

Vem gör ens så? Lägger ut privata konversationer för hundratusentals tittare?
Jag tror inte ens att han fattar att det på riktigt är sinnessjukt.
Citera
2025-12-10, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamanga

Är ju en såpa i verkligheten vilket också säkert medvetet och omedvetet driver dem till att göra saker och ting de normalt sett inte skulle göra. Nu känner jag bara till en bråkdel av det som hänt men en såpa-författare hade inte gjort det bättre.
Citera
2025-12-10, 07:44
Medlem
oldtimedrunks avatar
Att invandringen skulle vara roten till Sveriges problem är en överdrift. Att jockiboi och övriga inblandade är Sveriges populäraste skvallrar om något helt annat. Hela samhället är tappat, på alla nivåer.
Citera
2025-12-10, 07:47
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Är ju en såpa i verkligheten vilket också säkert medvetet och omedvetet driver dem till att göra saker och ting de normalt sett inte skulle göra. Nu känner jag bara till en bråkdel av det som hänt men en såpa-författare hade inte gjort det bättre.

Tänkte dra ett skämt om att jag önskade nån hade tankat ner alla videos som någonsin postats men det är fan inte ens kul.
Det här är sinnessjukt på riktigt.
Pinsamt att någon över 16 år kan delta i dramat.
Men det är manipulativa individer vi har att göra med som rakt sitter och ljuger.
Ingen av de kommer ut ur det här med sin trovärdighet i behåll.
Alla inblandade borde skrivas upp på en lista för bristande moral.
Citera
2025-12-10, 07:50
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Tänkte dra ett skämt om att jag önskade nån hade tankat ner alla videos som någonsin postats men det är fan inte ens kul.
Det här är sinnessjukt på riktigt.
Pinsamt att någon över 16 år kan delta i dramat.
Men det är manipulativa individer vi har att göra med som rakt sitter och ljuger.
Ingen av de kommer ut ur det här med sin trovärdighet i behåll.
Alla inblandade borde skrivas upp på en lista för bristande moral.

Detta är rakt av effekten av att vi stängde sinnessjukhusen.
Personligen skulle jag vilja ta ett snack med den idioten till pedagog som tyckte det var en bra ide, uppmuntrade jockiboi att skaffa en YT kanal....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in