2025-12-09, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Vad Jocke än utsätter BGB för, sitter han på materialet som kan få Joakim att bli granskad från topp till tå, eftersom han har alla 6000 sidor ur journalerna. Denna dokumentär handlar ju inte främst om sanningshalten i Monster, den handlar om Jockes hatdrev mot olika människor.

Aha, tack för förtydligandet!
Citera
2025-12-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Varför är det alltid samma tugg från dig? Bra genomskinligt "SLUTspel1" (och nog kommer det att bli ett slutspel alltid).

Bra att alla får se hur det ser ut när en 50-årig suput försöker messa.
Varför gör varenda en av dom skeva människorna gör bort sig, en efter en? Dom som absolut inte vill vara indragna i nåt drama?
Vi här ute i verkligheten ser att:
Pappa Lundström är rimlig och Napoleonkomplexet är märkbart desperat. Lyxfällanprofilen är lika oberörd som som drogfri.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-09 kl. 23:54.
Citera
2025-12-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
Aha, tack för förtydligandet!
Han fick oss alla att kunna läsa det mellan raderna.

Joakim satt och erkände för hela landet vad han är, skulle BGB släppt det uttalandet om det inte vore för att det faktiskt är viktigt att det kommuniceras hur farlig han är?

Jag tror inte det.
Citera
2025-12-09, 23:54
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Vet du att Joakim har hotat att skära halsen av en kvinna och uttryckligen har beskrivit att han vill att Linnea skadas så till den grad att hon hamnar i rullstol och behöver äta genom ett sugrör?
Det tror jag på när jag ser det. För jag antar att du har belägg för det? Och jag antar att Linnea polisanmält det? I så fall går det ju att kolla upp.
Citera
2025-12-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Det tror jag på när jag ser det. För jag antar att du har belägg för det? Och jag antar att Linnea polisanmält det? I så fall går det ju att kolla upp.
Han är dömd för det.
Citera
2025-12-09, 23:57
Medlem
Joakim och Jonna har släppt ett avsnitt på sin podd där dom pratar om gårdagens avsnitt, någon som lyssnat och kan sammanfatta?
Citera
2025-12-09, 23:57
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Han är dömd för det.
För att ha sagt så till Linnea? Vilket år var det?
Citera
2025-12-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
För att ha sagt så till Linnea? Vilket år var det?
Nej han är inte dömd för något mot Linnea. Han hotade en annan tjej med det i hans ungdom.

Det han sagt om Linnea är att han önskar att hon blir påkörd, blir handikappad och inte kommer kunna äta själv.
Citera
2025-12-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Har jag? Jag har sagt att jag tycker han är duktig på det han gör. Allt andra gör i tråden är att kalla honom öknamn och påpekar hur man tycker han ser ut. Det är vad hatare gör.

Konstigt att du tycker att man bör ge en nazist som dessutom är stämplad som terrorist en plattform att snacka helt öppet i två timmar.
Citera
2025-12-10, 00:06
Medlem
Undrar hur många josagroggar som Mickel Lundström har dragit i sig innan konversationen med Jocke ?

Kanske tillsammans med sin son som fått sitt liv förstört

Undrar hur Bosse G tänkte när dom visade vilken klubb som sonen spelar i? Varför inte visa vilken skola han går i? Om han mår dåligt?

Men sonen kanske vill synas, festa o bli en influencer som sin syrra?
Citera
2025-12-10, 00:37
Medlem
Pommiers avatar
Citat:
Nej han är inte dömd för något mot Linnea. Han hotade en annan tjej med det i hans ungdom.

Det han sagt om Linnea är att han önskar att hon blir påkörd, blir handikappad och inte kommer kunna äta själv.

Är det någon som har den domen?
Citera
2025-12-10, 00:40
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:

Blev han dömd för olaga hot? Vad blev påföljden?

Var och när har han sagt så om Linnea? Kan du styrka det? Alltså finns det nåt blogginlägg, poddavssnitt, intervju, videoklipp eller liknande där han säger så? Eller hur har du fått den informationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in