2025-12-09, 11:57
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag vet att folk har sina åsikter om ahmed. Men jag tycker faktiskt att han är genuin. Han visar ju uppenbarligen hur jobbigt det är att vara förrädare. Och att ljuga folk i ansiktet och vara falsk, vilket det skulle vara för vilken normal människa som helst.

Jag tror knappt ens Matilda har nämnt en gång hur jobbigt som hon har tyckt att det har varit. Sedan så menar jag inte att hon kanske inte har tyckt att det hela har varit jobbigt, men hon visar inte det alls. Eller säger det i synkarna vad jag har hört. Hon verkar mer bara vara glad

Ja men samtidigt behöver du inte dra ner Matilda för att ta upp Ahmed? Hon har sagt i flera intervjuer efteråt också att det var jobbigt och andra deltagare sa att hon träffade psykologen som mest av deltagarna.
Citera
2025-12-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Ja men samtidigt behöver du inte dra ner Matilda för att ta upp Ahmed? Hon har sagt i flera intervjuer efteråt också att det var jobbigt och andra deltagare sa att hon träffade psykologen som mest av deltagarna.
Ja men som sagt jag bara skrev vad jag fick för uppfattning ifrån avsnitten. Självklart kan de vara annorlunda bts. Hade varit annorlunda om man hade hört henne nån gång faktiskt säga i synk det är.
Citera
2025-12-09, 12:16
Medlem
Jag visste att det där med alexander och Matilda under runda bordet var en stor tabbe. Sjukt hur få som drog upp det. I tidigare säsonger så hade hon nog blivit utröstad för längesen över det.
Citera
2025-12-09, 13:23
Medlem
Proumbras avatar
Alexandra alltså, hon är verkligen motsatsen till Gry.

Alexandra är ute efter någon vendetta i gravkammaren, på alla som röstat på henne

Bra underhållning ialf.

Är lite orolig över att både Ahmed och Mathilda röstade på Cleo, men ingen annan hängde på.
Citera
2025-12-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Alexandra alltså, hon är verkligen motsatsen till Gry.

Alexandra är ute efter någon vendetta i gravkammaren, på alla som röstat på henne

Bra underhållning ialf.

Är lite orolig över att både Ahmed och Mathilda röstade på Cleo, men ingen annan hängde på.
Jag tror inte att det kommer vara en fara för dom. Då resten av gruppen, iallafall i ahmeds fall han hade berättat sina misstankar om Cleo innan
Citera
2025-12-09, 13:31
Medlem
Jag har förövrigt väldigt svårt att se hur Matilda kommer att klara sig till endgame, oavsett om ahmed försökte försvara och rädda henne. Tom litar ju på ahmed, birro och cleo. Om inte ahmed lyckas att övertyga tom att rösta ut cleo.
Citera
2025-12-09, 13:35
Medlem
Oogway7s avatar
Denna ’middag’ där en deltagare fick se en annan deltagares sanna identitet känns för mig som något produktionen haft som krisåtgärd för trogna som är helt lost, för att jämna till spelplanen inför endgame.
Och så ger gruppen fördelen till en förrädare..
Lite komiskt faktiskt.
Citera
2025-12-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogway7
Denna ’middag’ där en deltagare fick se en annan deltagares sanna identitet känns för mig som något produktionen haft som krisåtgärd för trogna som är helt lost, för att jämna till spelplanen inför endgame.
Lite komiskt faktiskt.
Trogna detta år, förutom gry har varit väldigt lost och värdelösa.
Citera
2025-12-09, 13:47
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja men som sagt jag bara skrev vad jag fick för uppfattning ifrån avsnitten. Självklart kan de vara annorlunda bts. Hade varit annorlunda om man hade hört henne nån gång faktiskt säga i synk det är.

Förstår men vad som visas i synk och inte är inte i deltagarnas händer.
Citera
2025-12-09, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogway7
Lite komiskt faktiskt.
Är snott rakt av från Förrädarna UK. Där blev det dock mer spännande
Citera
2025-12-09, 14:22
Medlem
Birro är så osynlig/anonym person och intetsägande. Samma med Malick. Fett onödiga personer. Malick säger bara samma skit i rådsalen och har sällan visat upp sina egna teorier
Citera
2025-12-09, 14:46
Medlem
henkesss avatar
Birro, malick och den där gay killen wilmer eller vad han hette. Dom är totalt ointressanta i detta program. Synd att Gry åkte hon verkade vara en smart tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in