Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Efter senaste avsnittet tror jag att Jocke har allt annat vinna och resten av familjen förlorar på att dokumentären sänds. Jocke är den enda som framstår som sympatisk och trovärdig. Dokumentären är till Jockes fördel, som jag ser det.
Va? Vad pratar du om? Har vi sett samma dokumentär?
Ingen av de här youtube-människorna framstår som varesig sympatiska eller trovärdiga.
Jag har nu sett del två och är mest chockad över att det finns så många människor i det här landet som helt frivilligt konsumerar innehåll där förståndshandikappade östgötar bråkar med varandra.
Det här handlar alltså om nästan medelålders män som ägnar sig åt skvaller och ryktesspridning på heltid, de filmar varandra och babblar, de tar skärmdumpar av konversationer/gruppchattar som de sedan viftar med, verkar fabulera ihop en massa skit och sedan ägna sig åt uthängning och uppvigling.
Man behöver inte välja sida, man kan välja bort alltihop också.
Att de själva benämner idiotin som "Dramat" eller "Chrippa-dramat" är ju bara det en gigantisk röd flagga. "Dramaaaa", vilken normalbegåvad vuxen säger så!?
Vafan var det för snack om sekter, voodoo, demoner och exorcismer ens? Finns det INGEN i den här historien som lever i verkligheten?