2025-09-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corbijn
Undrar också detta. Drar ut väldigt på tiden tycker jag.
Men hon reser och har det bra iaf....

Hur vet du det?
Citera
2025-11-13, 11:47
Medlem
corbijns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelcherry
Hur vet du det?

Sent svar. Men jag ser på sociala medier.
Citera
2025-11-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corbijn
Sent svar. Men jag ser på sociala medier.
Ok
Citera
2025-12-04, 18:31
Medlem
Mazeppas avatar
Ställs inför rätta nu;

https://www.skd.se/2025-12-04/shoppingsuget-tog-over-hoorskvinna-lurade-kommuner-pa-miljoner/

Kvinnan från Höör har ställts inför rätta för att ha svindlat till sig över 5,5 miljoner kronor genom att utnyttja sina kommunala toppjobb. Hon kämpade med ett shoppingmissbruk och satte sprätt på pengarna. Höörskvinnan ska även ha lurat sin dåvarande sambo genom att ta kreditlån på drygt 2,2 miljoner kronor i hans namn.
Senast redigerad av Mazeppa 2025-12-04 kl. 18:34.
Citera
2025-12-05, 07:38
Medlem
Tragiskt! Snacka om att försämrat sin framtid avsevärt. Skulder resten av livet och en uppbruten familj. Hon jobbar tydligen bla som städerska på hotell i Lund eller Malmö nu.
Citera
2025-12-05, 08:13
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trans7Bolt
Tragiskt! Snacka om att försämrat sin framtid avsevärt. Skulder resten av livet och en uppbruten familj. Hon jobbar tydligen bla som städerska på hotell i Lund eller Malmö nu.

Lämpligt. Inte mycket att stjäla från en städvagn. Hur dum får man bli egentligen?
Citera
2025-12-05, 16:46
Medlem
Mullrets avatar
3.5 år i brummen blev det. Sedan blir det till att leva på existensminimum.

Dumt ha sådana böjelser.
Citera
2025-12-05, 17:52
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
3.5 år i brummen blev det. Sedan blir det till att leva på existensminimum.

Dumt ha sådana böjelser.

https://www.skd.se/2025-12-05/fangelse-for-toppchefen-fran-hoor-som-svindlade-kommuner/

Höörskvinnans sjukliga shoppingbegär hade ett högt pris och nu väntar flera år i fängelse. Hon svindlade både kommuner och sin tidigare sambo på miljontals kronor. Kvinnan drog även ner sin mamma i kriminaliteten. Hon döms också i härvan.
Citera
2025-12-06, 09:22
Medlem
MrsForresters avatar
Hon bor i sedan ett tag i ett helt nybyggt lägenhetshus , undrar hur hon har råd med den hyran om hon jobbar som städerska?
Citera
2025-12-09, 07:15
Medlem
Hon jobbar på Lunds universitet med något som har med tentor att göra, exakt vad vet jag inte. Hon jobbar även på Scandic men inte med städ utan i receptionen och lite alltiallo. Anmärkningsvärt att Lunds universitet anställer någon med den bakgrunden.
Straffet blev iallafall fängelse 3 år och 6 månader.
Citera
2025-12-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trans7Bolt
Hon jobbar på Lunds universitet med något som har med tentor att göra, exakt vad vet jag inte. Hon jobbar även på Scandic men inte med städ utan i receptionen och lite alltiallo. Anmärkningsvärt att Lunds universitet anställer någon med den bakgrunden.
Straffet blev iallafall fängelse 3 år och 6 månader.
Hon har jobbat som ”tentavakt” på universitetet.
Citera
2025-12-09, 15:18
Medlem
Har man fått svar varför hon gjorde det?

Hade hon missbruk? Eller levde hon över sina tillgångar?

Hur gick det för sambon, slapp han skulderna som hon satt på honom?

Det får förvånar mig inte. In princip alla chefer jag har haft i olika yrken har gjort saker som inte är okej. Dom är också rätt öppna med det. Det bjuds hit och dit, till familjer, släktingar och vänner i företagets namn. När inte ens vi anställda får göra det.
Tänk då är det saker dom är öppna eller som man kan se när man vet hur detta slås ut. Tänk då vad dom gör bakom kulisserna. Mörketalet är nog enormt men jag tror också att dom flesta chefer vet om detta och är tyst om det då dom själva vill ha fördelar inom företaget.

Om jag blir rik nån gång och bygger upp ett företag då kommer det inte vara kul för dom att vara chef. Jag hade varit på dom som en iller. Chefer är också väldigt otrevliga människor och maktmissbrukare. Extremt sällan jag gillar en chef.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in