Cluee News live-reaktion på Avsnitt 1 var väldans vettig och straight, tycker jag.
Hört att han är långt ifrån allas favorit. Själv känner jag knappt till ett shit om han. Men här fanns det inget att klaga på. Inget drama, inget bullshit, ingen animositet, partiskhet, skvaller, eller kränkande på andra, utan bara ren reaktion och resonemang.
https://www.youtube.com/watch?v=kGGcZd3Ju24
Här är Cluee extremt tydlig med att han tror stenhårt Jocke ljuger, och Cluee tycker även det är obehagligt att se hur Jocke ler när han ljuger, särskilt när Jocke märker att det går hem och får önskad respons hos motparten.
Speciellt när Jocke konfronteras, i slutet av Avsnitt 1, så säger Cluee att han kan inte begripa hur en enda människa INTE skulle se att Jocke blåljuger där. Att det är så tydligt så det är både smärtsamt och obehagligt att titta på, säger clue.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knappast.......
Det borde vara så iaf. Gällande schizofreni stämmer det nog. Men jag vet många barn som fått både adhd och autism-diagnos i väldigt ung ålder. Så unga som 2-3 år t.o.m. Rena vansinnet.
Är med i flertalet NPF-grupper på Facebook och har reagerat på det, samt hur snabbt de diagnostiseras.
Uff då. Är det som du säger, då är det verkligen inte bra. England har jag hört att dom får enligt lag inte ge barn någon långvarig diagnosticering alls innan .. tror det är 12 års ålder.
Skriv in tips till Dokument Inifrån om den gruppen