Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-03, 00:45
Känns som han måste ha prankat/skämtat och du inte förstått att det bara var ironi
Citera
2025-11-10, 14:11
Medlem
upplaenningens avatar
Nej du är inte bög om du låter en snubbe suga av dig. Blir du förälskad, jag då är du bög.
Citera
2025-11-10, 14:59
Bannlyst
Nej det kan vara skönt
Citera
2025-11-27, 13:30
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Hej,
Har haft kontakt med en transa sedan februari och vi har mejlat endel, initialt fick vi kontakt på Qx. Jag sköter dessa experiment på andra orter än där jag bor, då jag bor på en mindre ort.
En annan (ej trans) fick jag kontakt med här på Flashback och vi hade analsex här för en vecka sedan 😀
Har öven varit endel på BC men det är lite för impulsivt för min smak. Så där har det aldrig blivit något. Lycka till och då vill testa lite 😉
Detta ägnar du dig alltså vid sidan av ditt "vanliga" liv, där du är en normal straight kille, kanske till och med familjefar?
Citera
2025-12-07, 23:59
Medlem
Mohaves avatar
Är vi mer öppna för sånt här nu i juletider med tanke på det evangeliska kärleksbudskapet?

https://www.youtube.com/watch?v=lYpgHsw3M5o
Citera
2025-12-08, 11:48
Medlem
Nej, är man inte attraherad av män så är man inte homo- eller bisexuell, man kan göra sånt ändå (inte för att jag skulle vilja det). Om jag inte missminner mig så hade de gamla spartanska soldaterna en hel del sex med varandra, men inte för romans, utan som en del av deras militära träning.
Citera
2025-12-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Klart man är bög

Du är inte den vassaste kniven i lådan va? Känner man ingen attraktion till sitt egna kön så är man inte homosexuell, hur du än vrider och vänder på det.
Citera
2025-12-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Du är inte den vassaste kniven i lådan va? Känner man ingen attraktion till sitt egna kön så är man inte homosexuell, hur du än vrider och vänder på det.

Jag dör e du riktig eller trollar du bara?

Du kan inte mena på fullaste allvar att du inte är bög om du suger av en kompis, e du verkligen så hjärndöd?
Citera
2025-12-08, 17:16
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Nej, är man inte attraherad av män så är man inte homo- eller bisexuell, man kan göra sånt ändå (inte för att jag skulle vilja det). Om jag inte missminner mig så hade de gamla spartanska soldaterna en hel del sex med varandra, men inte för romans, utan som en del av deras militära träning.
För att inte tala om alla porrskådespelare som är gay for pay, dvs de spelar in bögporr för att de får bra betalt för det, inte för att de tänder på det. Och alla porrskådespelerskor som spelar in tjej/tjej-scener för att de får betalt för det och inte för att de nödvändigtvis tänder på det.

Sen går det att säga att det är bögigt och ett bögbeteende att som kille suga av eller på annat sätt ha sex med en annan kille. Men det behöver inte göra en till bög. Eller bi. Eller pan eller vad det moderna ordet är.
Citera
2025-12-09, 22:32
Medlem
flugornass avatar
Men det finns ju porr snusk där kvinnan har två snoppar i vaginan, är dom två männen bögar eller är det bara för pengarna dom lyckas få till det med hjälp av blå piller?
Grymt sexigt är det i alla fall.
Sex är bara till för att njutas av, så länge det inte förkommer våld.
Vad är problemet, sug av varandra och njut av sperma smaken.
Bisexuella killar är jäkligt bra på att tillfredsställa män och kvinnor.
Hellre än kille med erfarenheten av att ha haft sex med man och eller kvinna.
Senast redigerad av flugornas 2025-12-09 kl. 22:41.
Citera
2025-12-10, 00:58
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Men det finns ju porr snusk där kvinnan har två snoppar i vaginan, är dom två männen bögar eller är det bara för pengarna dom lyckas få till det med hjälp av blå piller?
Grymt sexigt är det i alla fall.
Sex är bara till för att njutas av, så länge det inte förkommer våld.
Vad är problemet, sug av varandra och njut av sperma smaken.
Bisexuella killar är jäkligt bra på att tillfredsställa män och kvinnor.
Hellre än kille med erfarenheten av att ha haft sex med man och eller kvinna.
Du är totalt gränslös! Om alla skulle leva som du så går världen under i AIDS, Kolera och Lepra.

Men om någon då och då vill suga av sin kompis (trådens frågeställning, kom ihåg!) så tycker jag det är okej. Även om jag inte själv gör sånt.
Citera
2025-12-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag dör e du riktig eller trollar du bara?

Du kan inte mena på fullaste allvar att du inte är bög om du suger av en kompis, e du verkligen så hjärndöd?

Frågan är snarare om du gör det? Är manliga och kvinnliga porrskådisar homosexuella för att de gör sexscener med samma kön? Det är ens attraktion som avgör om man är homosexuell eller inte, du obildade stackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in