Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
om de förlorar affärer på grund av att deras funktion är kass kommer det att jobba med att göra den bättre
Så varför ändra på en sök som fungerat väldigt bra? Numera krävs 10-15 klick för att komma dit man vill, tidigare gick allt på 3-4 klick. "Marknadsekonomi" jojo. Det är ett jävla otyg att förstöra sökmotorer och filteringar som redan fungerar. Samma skit google håller på med.
Om fler gör som du och slutar använda blocket så kommer de att ändra så att det fungerar bättre, det är så det fungerar. För inte så längesedan ruttnade nån här på att Blocket var så jävla kasst jämfört mot Finn.no, nu påminner det tydligen mer om Finn.no men då är det inte bra heller, hur man än vänder sig har man röven bak.
Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Varför skulle jag vilja se en E AMG när jag söker på S-klass?

Menar du på fullaste allvar att när man skriver S-klass i söken är korrekt att det visas sidor med Ford S-Max, Audi A3, Saab 9-3 och Porsche Macan bland Mercedes? Det är nämligen resultaten om du söker på "S-klass".
Den tidigare filtreringen hade inte detta problem, den var ren och visade enbart modellserien du valde i listan, ditt stolpskott. Slut med Blocket för mig.
Det gjorde det inte för mig, det var övervägande MB S-Klass men en och annan E AMG, jag gjorde förstås så att valde Mercedes som bilmärke, misstänker att du hoppade över det om du fick upp Fordar och annat. Prova med det, välj Mercedes, skriv in S-Klass i sökrutan och då kommer du få bara Mercedes och framförallt S-Klass, eller så klickar du i alla S-Klassvarianter du är intresserad av, det tar förstås nån minut extra, det gör det.