• 3
  • 4
2004-04-16, 19:23
Medlem
hubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bendover
gå till en fiskaffär, leta upp en avfallstunna som stått ute i solen i 3 dagar.
det är det närmaste man kan komma fittlukt.
smaken däremot är helt jävla underbar, ungefär som ostron men mer söt än salt.

har du flickvän alls? om du har det så tror jag att hon har inte har tvättat sig mellan benna på år och dar.
Citera
2004-04-18, 15:44
Medlem
bendovers avatar
tvättat sig??? det finns väl för fan deodorant, tvättar sig gör bara hyginister.
enriktig karl luktar snus, svett och motorolja en kvinna skall osa fisk.

en kvinna sminkar sig och använder deodorant bara för att hon är ful och luktar illa
Citera
2004-04-18, 15:56
Medlem
Bingolikets avatar
Eller slicka på en snigel eller groda.Läste att deras secret är identiskt med en kvinnas.
Citera
2004-04-18, 20:02
Medlem
make me greens avatar
om någon annan har luktat på torkat hajkött så känner den till den otroliga likheten :P
Citera
2004-04-18, 22:57
Medlem
Dexters avatar
[quote=gurrez]ja, hur smakar fitta? har inte haft nöjet att märka de sj än, [/QUOTE

Hur fanken ska kunna beskriva en smak i ord??? Vad smakar köttbullar???
Citera
2004-04-18, 23:20
Medlem
H.E.L.s avatar
[quote=Dexter]
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
ja, hur smakar fitta? har inte haft nöjet att märka de sj än, [/QUOTE

Hur fanken ska kunna beskriva en smak i ord??? Vad smakar köttbullar???

stekt köttfärs
Citera
2004-04-19, 13:08
Medlem
Anser som många andra att en nytvättad fitta smakar i det närmaste ingenting. Själv föredrar jag en fitta som fått mogna ett par timmar sen senaste tvätt.

Hur den smakar är olika från tjej till tjej och faktiskt från gång till gång, (har med den sk. damcykeln att göra).

Smaken är sötsaltsur, och jag kan iaf inte associera den till fisk/skaldjur, utom när den är otvättad.

Hade en tjej som älskade att bli slickad, helst att vi avlutade vår joggingtur med en 69:a, vi tvättade oss ordentligt innan.. sen sprang vi, och blev pilskare och pilskare... sen var det dags för en delikatessmåltid...
Citera
2004-04-19, 13:22
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Eller slicka på en snigel eller groda.Läste att deras secret är identiskt med en kvinnas.

Snigels utsöndringar fyller lite andra funktioner än grodans, därför är de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.
Citera
2004-04-19, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Snigels utsöndringar fyller lite andra funktioner än grodans, därför är de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.

Håller med, då skulle de personer som var så pass lurade att de gick ner på dig få vad de förtjänade... ;-)
Citera
2004-04-19, 15:55
Medlem
Fitta smakar fitta.

Hur fan kan man beskriva en smak eller doft?

Det är ju som att försöka beskriva en färg för något som blev född blind.
Citera
2004-04-19, 16:19
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Fitta smakar fitta.

Hur fan kan man beskriva en smak eller doft?

Det är ju som att försöka beskriva en färg för något som blev född blind.

Man kan väl försöka jämföra den med andra liknande dofter/smaker. Men inte är det lätt inte.
Citera
2004-04-20, 15:45
Medlem
ischs avatar
Smak.

Eftersom vi enbart uppfattar grundsmakerna ( salt, sött, surt, beskt och umami) och andra smaker uppfattas som en kombination mellan dessa och luktsinnet. Så eftersom du frågar efter smak så tar vi bort luksinett och då antar jag att salt skulle komma nämast; detta på grund av det salt som utsändras ur kroppen genom tex svättning.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in