Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-02, 16:41
Medlem
ljummenprutts avatar
Hej! Postat tidigare om kokböcker med karnivor diet men fanns inga typ. Brukar ibland gå på steakhouse och köpa steak. Det funkar. Hörde om den resturangen som bara serverar kött pommes bea i gamlastan men undrar om det finns några liknande för karnivor? eller. iaf resturang som säljer mat som man lätt kan fråga om att byta ut saker i maten de säljer så man kan göra maten karnivore men ändå vara väldigt gott? Tack!
Citera
2025-12-02, 16:49
Medlem
Sagodjurs avatar
ar val bara att bestalla en kottbit och sen dumpa det du inte vill ha på din bordspartners tallrik
Citera
2025-12-02, 17:08
Medlem
BalduinGrollers avatar
Gå till AG och skippa tillbehören.
Citera
2025-12-02, 19:47
Medlem
Hoffmeastros avatar
Instämmer med föregående inlägg, köp en entrecoté från australien på AG och skippa pomfritten eller potatisen bara. Finns massa köttiga förrätter med.
Citera
2025-12-02, 23:33
Medlem
448s avatar
Du kan ju fan beställa trippel 90/120grammare på korvmojen utan brödet o resten på tallrik

Har för mig på donken jag för många år sen beställde trippeltasty men annars standard men köttandelen var ju hög så nästan carnivore många kcal

Själva knepet är o dumpa drickat oavsett det är socker/sötmedel samt pomfrittena

Prova o beställa en fyrdubbel cheese , är ju bara lite ost o bröd o sen milkshake som dricka

Kolhydrat fattigt iaf
Citera
2025-12-08, 07:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ljummenprutt
Hej! Postat tidigare om kokböcker med karnivor diet men fanns inga typ. Brukar ibland gå på steakhouse och köpa steak. Det funkar. Hörde om den resturangen som bara serverar kött pommes bea i gamlastan men undrar om det finns några liknande för karnivor? eller. iaf resturang som säljer mat som man lätt kan fråga om att byta ut saker i maten de säljer så man kan göra maten karnivore men ändå vara väldigt gott? Tack!

Bor du i Göteborg så finns det ett bra ställe där man beställer bara kött. Man säger hur många gram man vill ha av allt kött så lägger de upp det. Vi har ätit där några gånger. Lite dyrare givetvis men väldigt gott och då får man ju bra grejer så värt det tycker vi.
Citera
2025-12-08, 14:14
Medlem
ljummenprutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Bor du i Göteborg så finns det ett bra ställe där man beställer bara kött. Man säger hur många gram man vill ha av allt kött så lägger de upp det. Vi har ätit där några gånger. Lite dyrare givetvis men väldigt gott och då får man ju bra grejer så värt det tycker vi.

Är i GBG!!! vart ligger stället vad heter det
Citera
2025-12-09, 07:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ljummenprutt
Är i GBG!!! vart ligger stället vad heter det

Misstänkte det när du skrev Gamlestaden.
Googla: Brisket & Friends Göteborg
Ligger inne i centrum. Inte jättedyrt att äta där. Senast betalande jag 700kr för mig och frun. Ink ett glas vin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in