Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickEkwall
Det blir klassat förr eller senare ändå, så det är helt klart viktigare med information och skademinimering för dem som väljer att använda nya och obeprövade droger.
Bättre att ta på utländska forum / internationella än svenska, för annars läser som sagt folkmyndigheten det och klassar det.
Hur tror du annars 7-OH blev klassat så snabbt?