2025-12-07, 20:51
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Anjo
JOCKE & ANJO RINGER UPP BO GÖRAN BODIN PÅ SVT!

Vad är dom inte fattar? Är ju precis det här Bo Göran vill. Dom går rakt i fällan. Bo Göran får en färsk källa till vad som händer om man ifrågasätter Jocke. Vilket kommer avhandlas i dokumentären.

Det är som att ringa polisen och säga, bara så ni vet ska jag inte mörda någon ikväll, och sen sker ett mord.
Citera
2025-12-07, 20:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Fan vad Jocke maler på
Ja verkligen --- och hysteriskt kul när de blir helt indignerad när BGB lägger ...
Han säger att han måste sluta och de får skicka om de har fler frågor ... och Anjo tror att han styr och bara babblar på .. *klick*
Citera
2025-12-07, 20:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Fan vad Jocke maler på

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var Anjo som gick ut och berättade att de skulle prata med SVT och BgB .. Så vad sitter tomten och babblar om

Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Att det finns så många WT som spammar sitt stöd i den där chatten borde vara underlag på att Sverige skulle gynnas av att attackeras av Ryssland

Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Vad är dom inte fattar? Är ju precis det här Bo Göran vill. Dom går rakt i fällan. Bo Göran får en färsk källa till vad som händer om man ifrågasätter Jocke. Vilket kommer avhandlas i dokumentären.

Det är som att ringa polisen och säga, bara så ni vet ska jag inte mörda någon ikväll, och sen sker ett mord.

Bo Göran är KÖRD! Det är vad JAG tror!
Citera
2025-12-07, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vad tror dom de ska vinna på det här? Vad ska det leda till, att SVT inte sänder del 2&3?
Ja man undrar. Och det spelar ingen roll vad de påstår - Anjo satt öppet och sa vilken dag de skulle "intervjuas" ..
Citera
2025-12-07, 20:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bo Göran är KÖRD! Det är vad JAG tror!
Jag tror inte Jocke förstår hur mycket han gjorde bort sig .. "Jag förklarade vad stöd betyder bla bla"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81

Fast är det verkligen rätt av en journalist att arbeta på det här sättet? Otroligt konstigt att BGB inte alls verkade intresserad av att kolla upp Jockes kompletteringar efter synken. Jag har hela tiden undrat hur det kom sig att inga kunniga inom t.ex barntrauma, psykologi eller missbruk intervjuades i dokumentären... Men nu märker man att det faktiskt var en tanke bakom.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Jag styr inte ... "Jag har förbjudit" -- Jocke
Citera
2025-12-07, 21:00
Medlem
miapetters avatar
Jag har inte sett klart Anjos film än. Men delen där JL sitter i telefon med BGB....
Alltså, jag kunde knappt titta, det var bland det mest pinsamma jag sett!
Herregud, snubben verkar ju efterbliven? Barnslig o naiv har jag alltid tyckt att han varit men detta tog faktiskt priset!
Är han så van att styra narrativet att han tänker att det där skulle, på något enda vis gynna hans sak?
Jag är nästan i chock över hur pinsamt det var!
Citera
2025-12-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Fast är det verkligen rätt av en journalist att arbeta på det här sättet? Otroligt konstigt att BGB inte alls verkade intresserad av att kolla upp Jockes kompletteringar efter synken. Jag har hela tiden undrat hur det kom sig att inga kunniga inom t.ex barntrauma, psykologi eller missbruk intervjuades i dokumentären... Men nu märker man att det faktiskt var en tanke bakom.
För att Bo-Göran skiter i Jockes barndom. Det han visat i dokumentären är att Jocke ljugit om att de här berättelserna om mamman finns i hans soc-papper.
Och hade Jocke haft bevis för det nu hade han såklart redan visat det och fullständigt gjort bort Bo-Göran och hela dokumentären men det kan han inte för det står inte i papperna
Citera
2025-12-07, 21:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Han har redan hört gnatet och han bad dem skicka in om de ville komplettera.
Ja, de jobbar så att de inte klipper på beställning eller låter någon annan välja vilket material de använder...

Det är inget barn - inte nån av dem - alltså behövs inte barnexperter inom något område.

Frågan är vad som står i dokumenten --- inte hur vilt ett barn/Jocke kan fantisera kring det.
Citera
2025-12-07, 21:03
Medlem
Citat:
Anjo
JOCKE & ANJO RINGER UPP BO GÖRAN BODIN PÅ SVT!

Jag kollade igenom samtalet till BGB och herregud vad gossarna gör bort sig.😂
Citera
2025-12-07, 21:03
Medlem
Vänta vänta! Trodde Anjo att det läckta telefonsamtalet med Bo-Göran skulle vara till deras fördel? Är väl bara barn, och folk med diagnoser som skulle kunna se det på det sättet.

Vi normala med egna tankar tycker snarare synd om Bo-Göran att behöva sitta på Jockiboi patetiska ''tycka synd om monolog''

De är så pinsamma så det är sjukt.

Blir kul att se avsnitt 2 och 3!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in