Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-07, 17:47
Medlem
Det är en bekant till mig som vill sälja sin restaurang i Allingsås, han har redan en i Göteborg. Min fråga blir då, utöver Blocket, finns det föreningar som kan hjälpa till med detta genom att lägga ut och annonsera eller typ bra facebook sidor?
Citera
2025-12-07, 17:53
Medlem
Nej, men restaurangmäklare
Citera
2025-12-07, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatt
Det är en bekant till mig som vill sälja sin restaurang i Allingsås, han har redan en i Göteborg. Min fråga blir då, utöver Blocket, finns det föreningar som kan hjälpa till med detta genom att lägga ut och annonsera eller typ bra facebook sidor?
Bland annat kan din bekant berätta för sina leverantörer av livsmedel, utrustning med mera, att hen är intresserad av att sälja restaurangen.
Citera
2025-12-07, 18:06
Medlem
laughingducks avatar
Citat:

Ryktesspridning
Alternativt företagsmäklare /restaurangmäklare..
Citera
2025-12-07, 18:12
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Kollade facebook och hittade "Restaurangbranschen ägare och anställda", där säljs en del. Finns säkert fler sidor. Testa även marketplace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in