2025-12-07, 12:23
  #2401
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Bara fråga hur mycket du vill, jag tycker det är så spännande att höra hur ni andra jobbar. Jag har ingen jag känner som vet om detta och jag har egentligen aldrig pratat så mycket med någon som gör något liknande. Var nog lite otydlig. Vi har ju haft kontakt innan träffen så jag vet ungefär hur kunden tänker och vad som fungerar för min del. Övernattningar tillhör inte det vanliga men händer då och då. Vad gäller pengarna. Min bild är att när man setts några gånger så vet både han och jag ungefär vad som krävs ekonomiskt. Nästan alla betalningar är kontant eller i undantagsfall har jag fått betalt på konto. Det händer också att någon skickar superpresentkort ibland. Men de kunder jag har vill oftast betala kontant. Gissar att de är så pass medvetna om att de inte vill lämna spår i onödan. All kommunikation har jag på Telegram

Ja, är det en kund man träffat innan så vet man ju ungefär hur det kommer att bli vid en träff. Det jag reagerade på var hur du beskrev träffar med en middag och några drinkar och så får du sällskap på rummet om det fungerar. Ett väldigt ovanligt sätt att jobba på, oavsett om man är lyxescort eller bara en vanlig hora. Jag funderade lite hur det går till med betalningen och hur du och killarna på ett smidigt sätt sköter den där övergången till hotellrummet och eller tack och hej. De flesta tycker ju att det är väldigt obekvämt att jobba så och jag tror som sagt inte att mina kunder skulle gilla det heller. Alldeles för löst. Men kul och bra att det funkar för dig! Återigen -- roligt att höra allas historier och vilken relation vi har till boysen. 🥰
__________________
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-07 kl. 12:29.
Citera
2025-12-07, 12:26
  #2402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, är det en kund man träffat innan så vet man ju ungefär hur det kommer att bli vid en träff. Det jag reagerade på var hur du beskrev träffar med en middag och några drinkar och så får du sällskap på rummet om det fungerar. Ett väldigt ovanligt sätt att jobba på, oavsett om man är lyxescort eller bara en vanlig hora. Jag funderade lite hur det går till med betalningen och hur du och killarna på ett smidigt sätt sköter den där övergången till hotellrummet och eller tack och hej. De flesta tycker ju att det är väldigt obekvämt att jobba så och jag tror som sagt inte att mina kunder skulle gillar det heller. Alldeles för löst. Men kul och bra att det funkar för dig! Återigen -- roligt att höra allas historier och vilken relation vi har till boysen. 🥰
Ja håller verkligen med. Har ju utarbetat något som fungerar för mig. Men var lite otydlig, vi har alltid haft kontakt innan angående vad som eventuellt händer och om vad som fungerar för mig.
Citera
2025-12-07, 12:27
  #2403
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Vi är alla olika och gör det vi mår bra av. Jag vet inte vad jag ska kalla mig, eskort, sugarbabe eller lyxescort. Jag har ganska få träffar (1-3 gånger per månad max) och jag gör bara träffar när jag känner för det och med de personer jag mår bra av att träffa. Sedan har jag kanske lite tur som kan plocka russinen ur kakan. När jag nu t ex åker till Göteborg och umgås med kompisar men också träffar en eller två kunder så kan upplägget vara att jag tar en middag med en kund och sedan är vi på mitt hotellrum antingen bara för sex och för de jag känner väl kan det ske en övernattning. Brukar få cirka 10 för middag och sex (4 timmar kanske) och blir det övernattning så kanske 15-20 ungefär. Jag är relativt ung och tydligen har de kunder jag träffar t ex i Göteborg tyckt att det är värt dessa pengar. Pengar för män är lite som hur långt är ett snöre. Om mannen har tillgångar på 500 miljoner så kanske inte 20 tkr för en kväll/natt är så mycket. I princip alla män jag träffar är gifta och tydligen är det värt detta för viss av dom

Men har du haft en kund som för dig uppgivit att han har 500 miljoner i tillgångar?

Jösses. Måste vara en Lottomiljonär då, som inte kan hålla snattran.

Folk med pengar, eller överklass, pratar aldrig pengar. Det är lite som att prata om rep i hängd mans hus.
Citera
2025-12-07, 12:34
  #2404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men har du haft en kund som för dig uppgivit att han har 500 miljoner i tillgångar?

Jösses. Måste vara en Lottomiljonär då, som inte kan hålla snattran.

Folk med pengar, eller överklass, pratar aldrig pengar. Det är lite som att prata om rep i hängd mans hus.
Nja jag menar bara att pengar är relativt. Kunderna pratar om mycket men kanske inte exakt att de har just 500 milj. Menar bara att 25 tkr är mycket för en person men ingenting för en annan person. Blir ändå väldigt förvånad över hur mycket de pratar om sin dåliga relation till frun, jobbet, aktietips mm mm
Citera
2025-12-07, 12:35
  #2405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Nja jag menar bara att pengar är relativt. Kunderna pratar om mycket men kanske inte exakt att de har just 500 milj. Menar bara att 25 tkr är mycket för en person men ingenting för en annan person. Blir ändå väldigt förvånad över hur mycket de pratar om sin dåliga relation till frun, jobbet, aktietips mm mm
Tror nog mest mina kunder tjänat sina pengar på företagande och aktier..
Citera
2025-12-07, 12:39
  #2406
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Angående pengarna, träffar bara stammisar nuförtiden och vi pratar aldrig pengar. Ses vi på en snabbis kanske jag får 5-6 tkr, ses vi på en övernattning kanske det blir 15-25 tkr. Både de och jag vet ungefär vad som krävs för att träffarna ska fortsätta
Oj, det låter väldigt stressande att jobba så! Jag skulle tycka att det vore väldigt jobbigt att inte veta hur mycket kunden tänker betala. 😱 Som sagt jobbar vi alla olika och på sätt som vi mår bra av, men jag skulle tycka att det vore respektlöst av kunden att ibland betala t. ex. 6000 och nästa gång 5000 för samma träfflängd. Jag skulle tolka det som att kunden inte värdesätter mig och att jag tar mig tid för honom de gånger han betalar mindre.

Jag pratar aldrig heller pengar med mina stammisar, men det är ju för att de redan vet mitt arvode för mina längder på träffarna. Ibland händer det ju att de ber om upplägg som officiellt inte finns på min prislista, men som skulle vara potentiellt möjliga om jag har tid, och då brukar de fråga hur mycket jag vill ha för det. DÅ måste jag ju prata pengar och jag skulle inte låta de välja själva hur mycket de tänker betala för det, även om de kan tänka sig på ett ungefär vad det kan kosta.

Men som sagt, jätteintressant att höra hur alla jobbar!
Citera
2025-12-07, 12:40
  #2407
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Ja håller verkligen med. Har ju utarbetat något som fungerar för mig. Men var lite otydlig, vi har alltid haft kontakt innan angående vad som eventuellt händer och om vad som fungerar för mig.

Så bra! 😊 Jag tror dock att många här gärna skulle ta lite tips på hur man förlänger en träff på ett smidigt sätt, särskilt när det gäller en natt på hotellrummet. Hur man ska planera sin tid och hur man sköter betalningen vid förlängning eller när man inte vill förlänga. Obekvämt och osexigt för många. Jobbigt mentalt för båda att inte veta dessutom. Aja, vi släpper det nu. Vi hittar alla vårt arbetssätt. 💰🗓️👯‍♀️
Citera
2025-12-07, 13:29
  #2408
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Oj, det låter väldigt stressande att jobba så! Jag skulle tycka att det vore väldigt jobbigt att inte veta hur mycket kunden tänker betala. 😱 Som sagt jobbar vi alla olika och på sätt som vi mår bra av, men jag skulle tycka att det vore respektlöst av kunden att ibland betala t. ex. 6000 och nästa gång 5000 för samma träfflängd. Jag skulle tolka det som att kunden inte värdesätter mig och att jag tar mig tid för honom de gånger han betalar mindre.

Jag pratar aldrig heller pengar med mina stammisar, men det är ju för att de redan vet mitt arvode för mina längder på träffarna. Ibland händer det ju att de ber om upplägg som officiellt inte finns på min prislista, men som skulle vara potentiellt möjliga om jag har tid, och då brukar de fråga hur mycket jag vill ha för det. DÅ måste jag ju prata pengar och jag skulle inte låta de välja själva hur mycket de tänker betala för det, även om de kan tänka sig på ett ungefär vad det kan kosta.

Men som sagt, jätteintressant att höra hur alla jobbar!

Jag håller med dig, men vi är ju alla olika som sagt. En del gillar det.😊 Alla är olika! Jag skulle också bli stressad av att jobba på ett så löst sätt och jag tror inte att det skulle funka för mina kunder heller eftersom i stort sett alla är gifta och har mkt annat runt sig = måste planera sin tid. Det gäller även mig faktiskt. Jag skulle inte alls må bra av att jobba så där luddigt och få betalt lite godtyckligt och skulle tolka det precis som du. Rutten stil av kunderna. 🥹

När jag har jobbat utomlands genom agentur, alltså verkligen lyxhorat, så har det varit extremt viktigt med tid och pengar. Agenturer accepterar inget annat. Jag kanske är skadad av min bakgrund där, jag vet inte men där finns det inte på kartan att man inte i förväg vet vad som ska ske och när. Jag vill iofs gärna tro att jag hade fattat det själv ändå! 😅

Sen så har jag svårt att tro att så många av mina stammisar vill ses och betala mig och det bara eventuellt blir en fortsättning (dvs sex). En del horor har kanske den lyxen, vad vet jag? Good for them isf.💰 Annars så tror jag att typ alla som träffar en lyxescort, sockerbebis, hora, sexarbetare, prostituerad eller nattfjäril förväntar sig ligga. 😊

Ny fråga nu då! 😊

Har ni providers varit med om att en kund som det tidigare funkat bra med men som plötsligt börjar strula och clowna? Jag har varit om det några ggr och tycker alltid att det lika konstigt. Det är ju inte vanligt men det har hänt ett par ggr som sagt.

Jag hade en stammis, eller vi hade setts kanske tre ggr så ingen stammis men en kund jag träffat flera ggr utan problem men som sen plötsligt började strula. Flytta tiden fram och tillbaka, ändra plats en timme innan träff, kom med konstiga önskemål osv. Väldigt konstigt.
__________________
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-07 kl. 13:46.
Citera
2025-12-07, 13:45
  #2409
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Har ni providers varit med om att en kund som det tidigare funkat bra med men som plötsligt börjar strula och clowna? Jag har varit om det några ggr och tycker alltid att det lika konstigt. Det är ju inte vanligt men det har hänt ett par ggr som sagt.

Jag hade en stammis, eller vi hade setts kanske tre ggr så ingen stammis men en kund jag träffat flera ggr utan problem men som sen plötsligt började strula. Flytta tiden fram och tillbaka, ändra plats en timme innan träff, kom med konstiga önskemål osv. Väldigt konstigt.
Ja, det har hänt mig med två kunder vad jag minns. Den ena träffade jag bara en gång, och när han ville ses igen så blev han helt plötsligt lös i magen timmen innan träffen. Det hände 2-3 gånger och sen hörde han aldrig av sig igen. Den andra träffade jag några gånger, men plötsligt började han strula och hålla på och avboka med kort varsel p.g.a olika otrovärdiga anledningar. Visst att saker kan inträffa, men inte flera gånger i rad med kort varsel.

Fattar inte vad kunder får ut av att göra så, speciellt när man HAR setts och de vet att man inte är en bluff. 🧐
Citera
2025-12-07, 13:58
  #2410
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Ja, det har hänt mig med två kunder vad jag minns. Den ena träffade jag bara en gång, och när han ville ses igen så blev han helt plötsligt lös i magen timmen innan träffen. Det hände 2-3 gånger och sen hörde han aldrig av sig igen. Den andra träffade jag några gånger, men plötsligt började han strula och hålla på och avboka med kort varsel p.g.a olika otrovärdiga anledningar. Visst att saker kan inträffa, men inte flera gånger i rad med kort varsel.

Fattar inte vad kunder får ut av att göra så, speciellt när man HAR setts och de vet att man inte är en bluff. 🧐

Men exakt! Om man har träffats och de vet att man är legit så är ju det där beteendet jättekonstigt. Det ska tilläggas att den där kunden som ändrade mötesplats 1h innan träff var en som jag träffade i en europeisk huvudstad så avstånden blev ganska stora. Det var liksom inte i Småköping. 😑

En annan kund var bra och normal i två träffar men sen började han höra av sig och ville ses med typ en halvtimmes varsel. Omöjligt för typ alla om det inte är så att man inte är precis i hans kvarter. Konstigast på det temat var en kund jag träffat innan som helt seriöst undrade om jag kunde ses om 10 min. Visst fattar jag att man kan blir akut kåt, men alltså va?! Hade inte ens funkat om jag bodde i samma hus. 😂
Citera
2025-12-07, 14:15
  #2411
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag håller med dig, men vi är ju alla olika som sagt. En del gillar det.😊 Alla är olika! Jag skulle också bli stressad av att jobba på ett så löst sätt och jag tror inte att det skulle funka för mina kunder heller eftersom i stort sett alla är gifta och har mkt annat runt sig = måste planera sin tid. Det gäller även mig faktiskt. Jag skulle inte alls må bra av att jobba så där luddigt och få betalt lite godtyckligt och skulle tolka det precis som du. Rutten stil av kunderna. 🥹

När jag har jobbat utomlands genom agentur, alltså verkligen lyxhorat, så har det varit extremt viktigt med tid och pengar. Agenturer accepterar inget annat. Jag kanske är skadad av min bakgrund där, jag vet inte men där finns det inte på kartan att man inte i förväg vet vad som ska ske och när. Jag vill iofs gärna tro att jag hade fattat det själv ändå! 😅

Sen så har jag svårt att tro att så många av mina stammisar vill ses och betala mig och det bara eventuellt blir en fortsättning (dvs sex). En del horor har kanske den lyxen, vad vet jag? Good for them isf.💰 Annars så tror jag att typ alla som träffar en lyxescort, sockerbebis, hora, sexarbetare, prostituerad eller nattfjäril förväntar sig ligga. 😊

Ny fråga nu då! 😊

Har ni providers varit med om att en kund som det tidigare funkat bra med men som plötsligt börjar strula och clowna? Jag har varit om det några ggr och tycker alltid att det lika konstigt. Det är ju inte vanligt men det har hänt ett par ggr som sagt.

Jag hade en stammis, eller vi hade setts kanske tre ggr så ingen stammis men en kund jag träffat flera ggr utan problem men som sen plötsligt började strula. Flytta tiden fram och tillbaka, ändra plats en timme innan träff, kom med konstiga önskemål osv. Väldigt konstigt.

Ja, visst. Trixande med tider hitan och ditan, en som började komma tio minuter tidigare än utsatt tid för han hade bråttom, uppenbara lögner vid avbokningar och någon också som gått lite över gränsen sexuellt.

Vet inte om det är medvetet beteende, men ibland kan jag känna att de vill köra över mig, visa att de inte respekterar mig.

Ibland kan jag tänka att de vill visa sin ekonomiska (se här, jag köper fitta av dig, typ) och manliga makt över mig, men ser liknande dominanta beteende hos mina kvinnliga kollegor på vanliga arbetet, så där stöp den teorin.
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-07 kl. 14:26.
Citera
2025-12-07, 14:35
  #2412
Medlem
En sak känns väldigt märkligt bland Svenska Escorter att dom tar väldigt stora summor för att gå ut en kväll på en bra restaurang dricka lite gott vin och prata ex Sturehof utan sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in