Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Jo, men precis. Det är inte bara själva sexet vi säljer, utan själva illusionen av att det här skulle kunna vara på riktigt. En slags dröm, som för köparen får vara " sann". Ter det sig.💫
@Köpare: Är det så ni känner?
Kan såklart bara svara för mig själv men jag har aldrig fattat det här med SD…att ha någon form av konstlad relation i utbyte mot sex, nej tack, inget alls för mig!
För mig är själva sexet det absolut primära och det jag är beredd att betala ersättning för. Däremot ligger det något i resonemanget att man köper en form av illusion…något man kanske drömt om eller vill uppleva. Kan röra sig om någon fetish, klädsel eller hur man vill att tjejen ska vara eller föra sig. Självklart vill jag att det ska bli en bra träff med härlig kemi från båda håll men samtidigt är jag mycket väl medveten om att det finns en enda anledning till att vi träffas…pengar!
Självklart önskar jag att vi båda upplever träffen som lyckad och att jag ska betraktas som en ” bra kund” men jag har inga illusioner om att bli något mer. Vi vet båda vad anledningen är att vi träffas..sex för den ene..pengar för den andre och jag vill absolut inte ha det på något annat sätt!