Citat:
Ursprungligen postat av
Mommysnewtits
Ja, jag fattar inte vart hennes hat emot Ingrid kom ifrån. Helt sinnessjukt! Avundsjuk kanske?
Det här är absolut den sämsta och tråkigaste finalen någonsin.
Hela finalen är ett sömnpiller!
Avundsjuk skulle jag också tro, hon ville väl påverka tittarna så mycket hon hann med.Kaj febern tog henne på nerverna, hon ville inte uppleva detta igen..sämsta finalen hittils är ett faktum. Nu hyllar hon Nico till tårar, hon är helt vilsen som vanligt....