2025-12-06, 21:41
  #2365
Medlem
Forza Nicolina!
Citera
2025-12-06, 21:41
  #2366
Medlem
Nico värd vinnare
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2367
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Unga Nico är överlägsen just ikväll iallafall

Just denna var riktigt bra måste jag medge
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2368
Medlem
PornKings avatar
Nicolina låt 3 Mer bordsduksklänningar åt folket! Härligt riv hon har Nicolina och riktigt bra avslutning! Hoppas detta räcker för att komma tvåa. Detta får 5 av 5 bordsduksklänningar från mig!
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Tuva gudabenådad sångerska och kommer att vinna.

Katia: "till och med trollen på flashback älskar dig"
Jag älskar Nicolina mer men visst är Tuva en värdig vinnare.

Älskar Nicolina..?

Vad är åldersgränsen på flaschback?
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2370
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Nicolina låt #3 får
3 av 5 underkläder utanpå tröjan.


Det som är farligt med Nicolina är att hon är både känd på tiktok tillsammans med sin WT-pappa OCH är med i sekten Hillsong.
Båda grupperna är rabiata och lär rösta sönder telefonerna.
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2371
Medlem
Vilken jävla resa hon gjort Nico
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2372
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Unga Nico är överlägsen just ikväll iallafall


Blir tufft mellan nico och Tuva. Håller på NICO was here.
Citera
2025-12-06, 21:42
  #2373
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Ja, jag fattar inte vart hennes hat emot Ingrid kom ifrån. Helt sinnessjukt! Avundsjuk kanske?

Det här är absolut den sämsta och tråkigaste finalen någonsin.
Hela finalen är ett sömnpiller!

Avundsjuk skulle jag också tro, hon ville väl påverka tittarna så mycket hon hann med.Kaj febern tog henne på nerverna, hon ville inte uppleva detta igen..sämsta finalen hittils är ett faktum. Nu hyllar hon Nico till tårar, hon är helt vilsen som vanligt....
Citera
2025-12-06, 21:43
  #2374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Unga Nico är överlägsen just ikväll iallafall


Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Usch vilken tråkig final. Att finalen inte ens är i globen och så ingen vinnarlåt verkar det bli av heller. De har sparat in pengar.

Hemsk Peg ser ut i sin utstyrsel. Hon är så uppmärksamhetskåt.

Ingrid borde varit här istället för Nicolina. Tuva vinner det här annars är det skandal.

Grattis i förskott Tuva!


Hoppas du har rätt men sekten är stor!
Citera
2025-12-06, 21:43
  #2375
Medlem
Från uträknad till detta Nicolina. Låt henne vinna.
Citera
2025-12-06, 21:44
  #2376
Avstängd
Per Lärnström är rent miserabel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in