2025-12-06, 21:33
  #2353
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Tänkte på det jag med!
Det kanske va ett hemligt meddelande om att hon har läst kritiken 😂

Ja, uppenbarligen så läser hon här, hon som inte gillade Ingrid, nu fick de tre bedrövliga finalister istället.Bagge säger väl snart att detta är den bästa finalfältet som vi har haft och skrattar.
Citera
2025-12-06, 21:34
  #2354
Medlem
PornKings avatar
Intressant att man kör utan vinnarlåten I år utan de får köra egna sista låtar. Känns fel på nått sätt att vinnarlåten saknas.

Sen vad gäller arenan eller rättare sagt brist på arena så märks det verkligen i år att den aktören saknas för att man ska få riktig finalkänsla. Förra säsongen hade man ju i alla fall förklaringen att Globen renoverades och inte var tillgänglig men så är ju icke fallet i år. Då handlar det bara om TV4's fattigdom vilket är trist...

Men jag gillar inte alla fall både Tuva och Nicolina så det är positivt. Tuva kommer vinna frågan handlar om vem som kommer tvåa, lyckas Nicolina katten med 9 liv att ta sig förbi Love med sina tjejfans?
Citera
2025-12-06, 21:34
  #2355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Ja, uppenbarligen så läser hon här, hon som inte gillade Ingrid, nu fick de tre bedrövliga finalister istället.Bagge säger väl snart att detta är den bästa finalfältet som vi har haft och skrattar.

Haha 3 bedrövliga finalister? Pinsamt snarare hur högt vissa håller Ingrid.
Citera
2025-12-06, 21:36
  #2356
Medlem
picapicans avatar
Hellre bögen Törnblom som programledare, än Pär.
Citera
2025-12-06, 21:37
  #2357
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Ja, uppenbarligen så läser hon här, hon som inte gillade Ingrid, nu fick de tre bedrövliga finalister istället.Bagge säger väl snart att detta är den bästa finalfältet som vi har haft och skrattar.

Ja, jag fattar inte vart hennes hat emot Ingrid kom ifrån. Helt sinnessjukt! Avundsjuk kanske?

Det här är absolut den sämsta och tråkigaste finalen någonsin.
Hela finalen är ett sömnpiller!
Citera
2025-12-06, 21:37
  #2358
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metallica90
Haha 3 bedrövliga finalister? Pinsamt snarare hur högt vissa håller Ingrid.

Ingrid var ju bäst, de vet alla som kan lite musik under åren.
Citera
2025-12-06, 21:38
  #2359
Medlem
enlevandemans avatar
Usch vilken tråkig final. Att finalen inte ens är i globen och så ingen vinnarlåt verkar det bli av heller. De har sparat in pengar.

Hemsk Peg ser ut i sin utstyrsel. Hon är så uppmärksamhetskåt.

Ingrid borde varit här istället för Nicolina. Tuva vinner det här annars är det skandal.

Grattis i förskott Tuva!
Citera
2025-12-06, 21:39
  #2360
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Nicolinas WT-föräldrar har skippat WT-stilen ikväll!
OTROLIGT!!
Citera
2025-12-06, 21:40
  #2361
Medlem
Intervjun med familjen stenmark va väl ca 90sek längre än dom andras...
Citera
2025-12-06, 21:40
  #2362
Medlem
Niccos pappa 🤪
Citera
2025-12-06, 21:40
  #2363
Medlem
Unga Nico är överlägsen just ikväll iallafall
Citera
2025-12-06, 21:41
  #2364
Medlem
FY SJUTTON VAD NICO ÄR BTA
Så jäkla fyllig röst hon borde vinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in