Citat:
Ursprungligen postat av
MetroGoldwynMayer
Ja, uppenbarligen så läser hon här, hon som inte gillade Ingrid, nu fick de tre bedrövliga finalister istället.Bagge säger väl snart att detta är den bästa finalfältet som vi har haft och skrattar.
Ja, jag fattar inte vart hennes hat emot Ingrid kom ifrån. Helt sinnessjukt! Avundsjuk kanske?
Det här är absolut den sämsta och tråkigaste finalen någonsin.
Hela finalen är ett sömnpiller!