2025-12-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metallica90
Har aldrig påstått att hon inte är bra..... topp 5 i Idol är jävligt bra med tanke på antal sökande och hon var värd topp 5..... står dock fast vid att hon inte kunde leva upp till favoritskapet och tappade röster längs vägen.... vilken blev fakta i lördags oavsett vad du tycker eller jag tycker....

Fast JAG och DU sjunger ju bättre än Nicolina, hon är ju fullständigt kass
Citera
2025-12-05, 21:35
Medlem
MrBodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Fast JAG och DU sjunger ju bättre än Nicolina, hon är ju fullständigt kass

Haha jag hoppas du skojar. Hon var helt klart bäst i semifinalen, kände mest då hon sjöng.
Som att hon sjöng från hjärtat och dem andra bara ''sjöng''.
När hon tog dem högsta tonerna så fick iaf jag rysningar.
Tex i slutet av när hon sjöng ''Bridge Over Troubled Water''! Grymt bra!
Citera
2025-12-05, 23:16
Medlem
Alla som var i Idol arenan och såg semifinalen live kan nog instämma att Nico var kvällens gigant. Den som påstår att hon inte kan sjunga ska nog välja andra tv program.

Hon kanske inte har samma högsta nivå som Tuva, men nog har Nico kanske den bästa sångtekniken och bredd i årets idol, tror inte gemene man förstår hur bra sångtekniker hon har framförallt i lägre toner, hon leker ibland med 4-5 tekniker inom loppet av sekunder. Bagge har nämnt det x antal gånger dock, han förstår sånt.

Det är bara kolla hennes audition så ser man att hon kan sjunga och det är rejält, hennes problem är inte sången eller sångtekniken, det är nerverna....

Tuva är galen dock och lär vinna, hon hanterar nerverna bättre än Nico.
Senast redigerad av Metallica90 2025-12-05 kl. 23:23.
Citera
2025-12-06, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metallica90
Alla som var i Idol arenan och såg semifinalen live kan nog instämma att Nico var kvällens gigant. Den som påstår att hon inte kan sjunga ska nog välja andra tv program.

Hon kanske inte har samma högsta nivå som Tuva, men nog har Nico kanske den bästa sångtekniken och bredd i årets idol, tror inte gemene man förstår hur bra sångtekniker hon har framförallt i lägre toner, hon leker ibland med 4-5 tekniker inom loppet av sekunder. Bagge har nämnt det x antal gånger dock, han förstår sånt.

Det är bara kolla hennes audition så ser man att hon kan sjunga och det är rejält, hennes problem är inte sången eller sångtekniken, det är nerverna....

Tuva är galen dock och lär vinna, hon hanterar nerverna bättre än Nico.
Härligt med en Nicolina-supporter. Med tanke på att Nicolina är 16 och är förmodligen mindre erfaren än dom flesta, är det inte så konstigt. Jag blev som mest imponerad av henne när hon sjöng med Mapei.
Citera
2025-12-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Härligt med en Nicolina-supporter. Med tanke på att Nicolina är 16 och är förmodligen mindre erfaren än dom flesta, är det inte så konstigt. Jag blev som mest imponerad av henne när hon sjöng med Mapei.

Jag röstar också på Niccolina, hon har vuxit under resans gång och förtjänar att vinna Idol.
Citera
2025-12-06, 17:20
Medlem
Flaskpostenss avatar
Hoppas NICO vinner ikväll
Citera
2025-12-06, 17:50
Medlem
Klockan 20.00 kör vi som förra lördagen, kul chatt med massor av oliktänkande🗣️🗣️🗣️
Citera
2025-12-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Hoppas NICO vinner ikväll

Jaaa det vore härligt! Det är speciellt med Nico, hon har varit nära att bli utröstad varje lördag men hängt kvar, till och med när det stod mellan henne och Ingrid!
Citera
2025-12-06, 19:19
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jaaa det vore härligt! Det är speciellt med Nico, hon har varit nära att bli utröstad varje lördag men hängt kvar, till och med när det stod mellan henne och Ingrid!

Hon är bäst! Har massa potential att växa sig in i artistrollen också. KOMIGEN NU NICO! Visst Tuva sjunger bättre men N. Mercedez har mer karisma och karaktär..
Citera
2025-12-06, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Hon är bäst! Har massa potential att växa sig in i artistrollen också. KOMIGEN NU NICO! Visst Tuva sjunger bättre men N. Mercedez har mer karisma och karaktär..

Jag tycker Nico har en fantastisk sångröst som kan utvecklas och ja hon har verkligen karisma och karaktär. Heja Nicolina <3
Citera
2025-12-06, 19:50
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Min topp 3 inför kvällen:
1. Tuva
2. Love
3. Nico
Citera
2025-12-06, 19:58
Medlem
Hört att nico varit sjuk under veckan så ha inte för höga förhoppningar på henne ikväll..

Hoppas Tuva eller Nico vinner, vem av dom spelar mig ingen större roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in