2025-12-05, 06:27
Medlem
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?
Senast redigerad av Refugen 2025-12-05 kl. 06:30. Anledning: Komplettering
2025-12-05, 06:34
Bannlyst
Jag tycker att även svenska ungdomar och tjejer brukar vara snygga, bara dom är moderna av sig. Men det varierar givetvis på hur ens genetik är också.
2025-12-05, 06:35
Medlem
OnkelUnkass avatar
Jänkare ser ut som skit. Tar inte hand om sig själva, bryr sig inte om hur de klär sig, käkar ultraprocessad mat och dricker läsk fylld med majssirap vilket ger dem allehanda hudproblem. De attraktiva är few and far between.

Det alla jänkare reagerar på när de kommer till Sverige är hur extremt många attraktiva människor de ser ute på stan. Drar mig till minnes att Jessica Alba i någon intervju tyckte att alla såg ut som fotomodeller och det var helt sjukt.
2025-12-05, 06:40
Medlem
particulum1s avatar
Du vet förhoppningsvis, vilken kontinent amerikanerna härstammar ifrån? Ja... om man utesluter den efterkommande afrikanska "importen", och de redan etablerade människorna vi kalla indianer, eller de amerikanerna kallar "native americans?

Alla vita amerikaner du ser, är i praktiken europeiska ättlingar.
2025-12-05, 06:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Du vet förhoppningsvis, vilken kontinent amerikanerna härstammar ifrån? Ja... om man utesluter den efterkommande afrikanska "importen", och de redan etablerade människorna vi kalla indianer, eller de amerikanerna kallar "native americans?

Alla vita amerikaner du ser, är i praktiken europeiska ättlingar.

Precis, även från norden mestadels.
2025-12-05, 06:44
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Jag skulle nog vilja påstå det motsatta. De Amerikaner du ser på tv och film är knappast representativa.
2025-12-05, 06:45
Medlem
zombie-nations avatar
Vita amerikaner är blandras där man blandat efter religion, inte efter ras. Vi är olika raser i Europa och det ser inte bra ut om vi blandar detta som en enda gegga som de gör.

Amerikaner är asfula. De har ofta blandat bort de mer avlånga anletsdragen, ljus hy och hår. De är rundhuvade halvblattar allihop nu, förutom en och annan i Minnesota.
2025-12-05, 06:53
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Du behöver resa TS!

Några sönderopererade skådisar som presenteras via 1000 filter på en bild/film är inte representativt för hela befolkningen i USA, det finns så mycket ruggugglor där att ett vrak från någon av Englands värsta industristäder framstår som en 10:a!
2025-12-05, 06:54
Medlem
Comitiums avatar
Det beror förstås på vad man här menar med amerikaner. Jag tänker på anglosachser. Ättlingar till invandrare från GB. Med svenskar menar man väl svensk-svenskar. Rätt likvärdiga väl? Fast den nordiska rasen är väl kanske ett strå vassare. Är svensk-afghaner snyggare än somalie-amerikaner? Lappar snyggare än indianer? Knepiga frågor.
2025-12-05, 07:00
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Det beror förstås på vad man här menar med amerikaner. Jag tänker på anglosachser. Ättlingar till invandrare från GB. Med svenskar menar man väl svensk-svenskar. Rätt likvärdiga väl? Fast den nordiska rasen är väl kanske ett strå vassare. Är svensk-afghaner snyggare än somalie-amerikaner? Lappar snyggare än indianer? Knepiga frågor.

Att sträva efter någon objektiv överensstämmelse i subjektiv partiskhet är meningslös. Smaken är som baken.
2025-12-05, 07:16
Medlem
NegernsDofts avatar
Naaaa. Vi är typ lika snygga som kanadensare och kanadensare är snyggare än amerikaner
2025-12-05, 07:17
Medlem
DeValeras avatar
Smaken är som baken - delad. För de som gillar lite stadigare personer så är nog amerikaner att föredra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in