2025-12-05, 10:29
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Skulle inte vara tvärsäker på att självmord är det som skett här.

Vad skulle det annars vara? Inget brott ligger bakom så antingen självmord eller typ hjärtfel eller liknande.
Citera
2025-12-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Vad skulle det annars vara? Inget brott ligger bakom så antingen självmord eller typ hjärtfel eller liknande.

Allt som berättas är inte sant.
Citera
2025-12-05, 16:39
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Allt som berättas är inte sant.

Jag utgår från att Kriminalvården är ärliga i sina utlåtanden om att inget brott misstänkts ligga bakom hans död.
Vi kan tveka och ifrågasätta precis allt men det låter himla jobbigt tycker jag. Därför väljer jag att utgå ifrån det som har sagts tills det att det sägs något annat.
Vad tror du hände då du som verkar tycka om att spekulera och bilda dig din egen uppfattning?
Citera
2025-12-06, 19:07
Avstängd
Paris24s avatar
Någon som vet man man kan jobba med om man är advokat = 5 års studier, men utesluts ur advokatsamfundet? Måste vara ett tungt beslut.
Citera
2025-12-23, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Någon som vet man man kan jobba med om man är advokat = 5 års studier, men utesluts ur advokatsamfundet? Måste vara ett tungt beslut.
Tung beslut att fatta? Snarare självklart. Hon var involverad i kriminell släkt redan innan hon utbildade sig till jurist.

Hur som helst är ex-maken och sonen tillbaka i Sverige efter en tid utomlands. (FB) Tre efterlysta män deporterade från Egypten till Sverige (2025-12-19)
Senast redigerad av kopparfisk 2025-12-23 kl. 23:48.
Citera
2026-01-02, 08:48
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Jag utgår från att Kriminalvården är ärliga i sina utlåtanden om att inget brott misstänkts ligga bakom hans död.
Vi kan tveka och ifrågasätta precis allt men det låter himla jobbigt tycker jag. Därför väljer jag att utgå ifrån det som har sagts tills det att det sägs något annat.
Vad tror du hände då du som verkar tycka om att spekulera och bilda dig din egen uppfattning?

"Kriminalvården" och "ärlighet" är inte ord jag skulle använda i samma mening. Men det är jag det.
Citera
2026-03-10, 16:30
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24

Hon kan väl fortfarande kalla sig och jobba som Jurist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in