Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Nej, jag skriver inte att Stockholm är helvitt. jag skrivet att Stockholm inte är helsvart.
Vad betyder "svenskar kan vara för sig själva"? Menar du toaletten? Tips: Sverige är ett av världens mest glesbebyggda länder, bygg ett hus på landet. Men vi dras vi till varann och inflyttningen till städer i Sverige ökar ständigt. Med rasblannding som följd.
Problemet är egentligen att du räknar Stockholm som "ditt". Men Stockholm är alla stockholmares och ni som inte bor här saknar kunskap och talan. Jag bor här.
Vad tror du jag menar med "svenskar kan vara för sig själva"? Jag menar ett område/samhälle där bara svenskar bor, där svenska kvinnor och barn faktiskt är trygga och inte behöver oroa sig om de ska bli våldtagna. Där man inte spränger portar eller utsätter svenskar för förnedringsrån. Där det inte sker gängskjutningar.
Dessa områden minskar, men svenskar kommer alltid att eftersträva dessa. Vad tror du händer om dessa områden tar slut i Sverige?
Bo på landet kan man göra, speciellt om man har mycket pengar och inte behöver ett jobb, arbete tvingar ofta människor att bo i städer dock. De flesta kan inte välja detta, det är också därför urbanisering av samhället har skett. Det är inte för att folk vill bo i städer, utan för att de måste.