Citat:
Ursprungligen postat av
bigboss3000
Jag o 2 polare tänkte testa ungefär 250ug (ta en 200ug lapp och sen 1/3 av en 200ug lapp). Två av oss har tagit det två gånger innan medans en av oss har tagit det en gång. Något vi borde tänka på/ha med oss inför trippen? Vad borde vi förvänta oss?
Alla som skriver 200 och 250 ug, tror jag nästan kan ta bort en nolla. Jag tog väldigt mycket syra på 90-talet och så sades det att tripperna var på runt 100, ibland kanske 150 mcg. Nåågra gånger fick jag tag på Microdots som såg ut som en avbruten blyertsspets och som skulle vara riktigt starka, vilket jag också upplevde. Det talades om 200 ug och var en resa som alltid varade 14/18 timmar, man var rejält stimulerad med stora jävla pupiller. Sova vara det bara att glömma innan 10-tiden om man man tog vid 23-snåret. Var man fortsatt vaken så var man helt klart påverkad, dvs överdrivet intresse för myrornas krig på tv eller en jävla tapet för den den delen.
I lördags, alltså 25 år senare köpte jag 10 lappar a 250 mcg som jag skulle uppskatta ha precis en nolla för mycket. Dessa hade en gurka på på sig och kallades ”Pickels”.
Jag vet inte kanske var doserna betydligt större på 90-talet, det vet ju inte jag. Men de som snackar om att de skulle köpa sig en flaska med med LSD, då kan handlar det nog många ggr om vatten med nån nån rc-drog i, om jag skulle gissa.
De jag tog i lördags var alldeles för visuella och färgglada, inte stimulerande dvs man kände inte att sinnena skärptes som jag minns det. Detta påminde mer om 4-aco-met eller 2-CB, dvs ganska tråkigt om man är ute efter de omdanande upplevelserna jag fick på 90-talet och som också kunde vara rejält otäcka under några timmar för att sen bli mer rimliga.
Nåja, bara reflektioner, jag har ju ingen aningen egentligen.
Sen kan jag tipsa om att vanlig alkohol är MYCKET trevligare att ta till än Benzo om det ”blir för mycket” använder själv inte någon av de båda, men båda är ju Gabaagonister bara att att alkohol inte receptbelagt och dessutom blir man mycket roligare av av den kombon båda tar absolut udden av trippen effektivt.