2012-11-25, 14:39
Medlem
befriahons avatar
Tjena flashan! jag är lite av en Radiohead fanatiker och jag skulle villja få reda på lite info angående deras eventuella spelningar i Sverige inom de senaste åren. För det första så har jag googlat detta och jag har inte fått tag på någon vettig information så jag skulle villja fråga om det finns något större hardcore fan än mig som skulle villja ge mig lite information. Hade varit taskigt om det visade sig att de skulle spela i Sverige och jag missar biljettsläppet eller något liknande så snälla kan inte någon ge mig lite användbar information! tack på förhand!
Citera
2012-11-25, 14:44
Medlem
Jag har kollat på det där ganska nyligen men inte hittat någonting om att de ska till Sverige... De verkar inte finnas några turnédatum än ute.
Citera
2012-11-25, 16:36
Moderator
zanteras avatar
Senast de var här (som inte var festival) var väl 2001 eller något? De verkar inte gilla Sverige något direkt, för de har väl trots allt en hel del fans här, så att biljetterna inte skulle sälja köper jag inte.
Citera
2025-12-04, 22:01
Medlem
Imnshos avatar
Late bump.

Inga Radiohead fans här som ska till Köpenhamn? Har biljetter till morgondagens konsert, hoppas Thom Yorkes hals håller ihop.
Citera
2025-12-06, 11:00
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Late bump.

Inga Radiohead fans här som ska till Köpenhamn? Har biljetter till morgondagens konsert, hoppas Thom Yorkes hals håller ihop.
Bättre än väntat! Trodde Thom skulle vara butter som vanligt, men han hoppade omkring som en Duracellkanin. Verkade som bandet tände till av publik responsen. Vi fick en hitparad utan alltför mycket djupa experimentella låtar. Minnesvärt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in