Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Storyn med turistchefen tycker jag påminner om nån julkalender där de skulle driva nåt turisthotell på vischan uppe i norr. Och de mutade nån som var känd på sociala medier. Även här har huvudpersonerna problem med turistandet och även här har de problem med sociala medier.
Det var den så sent som förra året. Tänkte också på likheten.
Gustav Vasa som ärkepajas, nja tur att det finns de klassiska kalendrarna att se på svt play: Herkules Jonsson, Albert & Herbert, Ture Sventon t ex. Varken vi eller ungarna behöver se det färskaste, bättre med lite nostalgi istället.