Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-26, 09:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Blocka ip-adresssen vore kanske en idé?

Flashback sparar/visar inte IP.
Citera
2024-10-26, 10:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Det är ju självklart, hur många konton hen har vet varken jag eller Flashback
Det vet nog inte heller idioten.
Citera
2024-10-26, 17:26
Medlem
Finns det nån teori om vad han har för fel i huvvet? Autism känns ju givet, men är det bara det?
Citera
2024-10-28, 10:51
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Finns det nån teori om vad han har för fel i huvvet?

En googling på uppmärksamhetsbehov ger väl vissa svar.
Sedan kan vi enbart spekulera kring vad det är som inte stämmer.
Kanske är Flashback det enda positva som finns i denna personens liv.
Beteendet som personen uppvisar är vanligare hos barn, men något säger mig att denna person är betydligt äldre.
Vi såg ett liknande beteende hos en grupp yngre tonåringar för uppskattningsvis 20 år sedan. De protesterade då mot att det fanns ett forum om "Urban Exploration" på Flashback.
Vad denna person protesterar mot är det nog få som vet. Jag tror att det är som med användaren "All makt åt Sture" som vara aktiv för drygt 20 år sedan. Det finns inget syfte, mer än att personen vill ha uppmärksamhet och vill bli sedd. Att vi fortfarande diskuterar karaktärer som dessa räcker. Troligtvis är det samma här. Men det är bara en spekulation.

admin
Citera
2024-11-02, 08:13
Medlem
Muppetys avatar
Haha, "All makt åt Sture" och "Tributerna" eller vad de kallade sig...

Nåja, fyndiga rubriker får man ge lite cred för. Utan att peka ut nån special person tror jag att de som spammar är kopplat till nått rysk propaganda-organ, än någon som försöker vara rolig.

Jag får upp artiklar på Facebook om hur bra ryska stridsflygplan är, så de bär ju sig åt på nått sätt för att försöka påverka svensken.
Citera
2024-11-02, 08:32
Medlem
Galejans avatar
Jag roas av hens rubriksättning och forumval. Rubriker av typen ”Carl Bildt erkänner; Jag njuter av buttplugs” och som postas i Ekonomi - Fonder tycker jag faktiskt är jävligt roligt. Jag har fnissat mycket åt de kreativa rubrikerna. Och jag har säkert missat hälften eftersom trådarna försvinner snabbt som ögat, men ibland hinner man se.
Citera
2025-07-12, 05:08
Medlem
Drooids avatar
Idioten är tillbaka. Hans inlägg med många länkar skiljer sig lite från de han postade förra året.
Jag skulle gärna posta en länk till hans konto i natt. Men det skulle eventuellt kunna vara ett regelbrott.
En ledtråd: Rubrikerna är inte lika roliga längre.
Han blir i alla fall rapporterade av mig.
Citera
2025-12-04, 15:26
Medlem
BombaySaphires avatar
Han går mig på nerverna.
Citera
2025-12-04, 15:57
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag roas av hens rubriksättning och forumval. Rubriker av typen ”Carl Bildt erkänner; Jag njuter av buttplugs” och som postas i Ekonomi - Fonder tycker jag faktiskt är jävligt roligt. Jag har fnissat mycket åt de kreativa rubrikerna. Och jag har säkert missat hälften eftersom trådarna försvinner snabbt som ögat, men ibland hinner man se.

Jätteroligt.

Lite sådan skit som get FlashBack dåligt rykte.
Kass!

/VV
Citera
2025-12-04, 16:15
Medlem
Bilderberg78s avatar
De måste bli raderade ganska snabbt då jag aldrig har sett dem, ni kanske hänger här lite för mycket som är svaret?
Citera
2025-12-04, 16:54
Medlem
skogsburkans avatar
Det är ju samma länkar i varje inlägg vad är de svåra lägga in en spärr att de inte går skicka inlägg om det innehåller någon av de länkarna? Skärpning va.
Citera
2025-12-04, 16:57
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
De måste bli raderade ganska snabbt då jag aldrig har sett dem, ni kanske hänger här lite för mycket som är svaret?

Börja klicka på ”Nya ämnen” eller ”Nya inlägg” så ser du honom ganska snart. Alldeles för ofta tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in