Tjena.
Efterlyser en tv-serie som jag tror gick i två-tre säsonger. Kommer inte ihåg riktigt men det måste vara över tio år sedan jag såg den. Kommer inte ihåg om den gick på tv eller om det var något jag laddade ner. En bra början, eller hur?
I alla fall så är det en fantasy serie som förmodligen var inspelad i Nya Zeeland. Handlade om någon ung kille som förmodligen hade några magiska egenskaper och letade dfter något. Ja jag vet det är inte mycket att komma med.
Men en del av elakingarna var någon slags gestapoliknande organisation som bestod av kvinnor som hade tajta läderkläder som jag har för mig var lite åt rödbruna hållet. De hade också någon slags batong som vapen som gav el-chocker eller liknande. Har för mig att en av deras ledare som naturligtvis var skitsnygg bytte sida.
Någon som har en aning om vilken serie jag är ute efter?
Tjena.
Efterlyser en tv-serie som jag tror gick i två-tre säsonger. Kommer inte ihåg riktigt men det måste vara över tio år sedan jag såg den. Kommer inte ihåg om den gick på tv eller om det var något jag laddade ner. En bra början, eller hur?
I alla fall så är det en fantasy serie som förmodligen var inspelad i Nya Zeeland. Handlade om någon ung kille som förmodligen hade några magiska egenskaper och letade dfter något. Ja jag vet det är inte mycket att komma med.
Men en del av elakingarna var någon slags gestapoliknande organisation som bestod av kvinnor som hade tajta läderkläder som jag har för mig var lite åt rödbruna hållet. De hade också någon slags batong som vapen som gav el-chocker eller liknande. Har för mig att en av deras ledare som naturligtvis var skitsnygg bytte sida.
Tjena.
Är detta rätt tråd att försöka hitta namnet på en "kändis"?
Den här är riktigt knepig för jag har ingen aning om vad hon har medverkat i, och det är inget stort namn. Men typ panel-liknande program kanske? Troligen åt humorhållet. Verkar inte vara aktiv i så mycket nytt men vet att jag såg henne mer för typ 5 år sedan. Suttit och googlat i säkert en timme nu utan resultat.
Det enda jag har är att hon är ganska lik en ung Isabelle Mcallister. Runt 25-30 år, kort hår om jag inte minns fel.
Hej,
Lite knepig en här. Jag hade tittat klart på ett avsnitt av Mobland på HBO och det kommer lite trailers, och där kan jag ha hittat den.
Men hela mitt huvud skriker Prime Video.
Jag har kollat mina sökningar och på IMDB men hittar inget. Det jag vet om serien är att den startar med att man sveper in över ett fängelse i någon öken, och man hör en röst säga "This is not a good way to start"
Den bör ha runt 7,5 - 8,0 i betyg på IMDB och finnas på HBO, Prime Video, Netflix. Hoppas någon vet vilken jag menar.
Efterlyser ett barnprogram där det var 2 cyklister som blev jagade av en massa barn.
Har försökt hitta det i flera dagar nu och håller på att bli galen…
Det jag minns är olika typer av scener ifrån introt. Det var som sagt 2 cyklister som vart jagade av en massa barn, dom cyklade och trixade medans dom vart jagade.
Programmet var inte animerat.
Programmet sändes troligtvis mellan sent 2000 och tidigt 2010-tal.
Om jag minns rätt så var det en låt som lät ganska likt Latin Kings - Shonnar Vet.
Tror att jag såg det på Barnkanalen, det kan även ha varit ett dubbat program.
Är det någon som minns detta?
2 grabbar som cyklar mao 😭😭😭 minns inte mer än så.
Alla tips uppskattas!✌️
Efterlyser ett barnprogram där det var 2 cyklister som blev jagade av en massa barn.
Har försökt hitta det i flera dagar nu och håller på att bli galen…
Det jag minns är olika typer av scener ifrån introt. Det var som sagt 2 cyklister som vart jagade av en massa barn, dom cyklade och trixade medans dom vart jagade.
Programmet var inte animerat.
Programmet sändes troligtvis mellan sent 2000 och tidigt 2010-tal.
Om jag minns rätt så var det en låt som lät ganska likt Latin Kings - Shonnar Vet.
Tror att jag såg det på Barnkanalen, det kan även ha varit ett dubbat program.
Är det någon som minns detta?
2 grabbar som cyklar mao 😭😭😭 minns inte mer än så.
Alla tips uppskattas!✌️