Citat:
Ursprungligen postat av
DrOutlaw
Jag säger att träning med fria vikter är bättre för styrka, stabilitet och allt annat. Du säger att maskiner och kettlebells är bättre för att nån online-pt i Norge säger det på grund av en studie dom gjorde som visar att fria vikter är bättre

Igjen juger du. Studien i norge sier IKKE at frivekter er bedre for styrke annet enn i frivekter mens maskinvekter gir bedre styrke i maskin, totalt sett sier studien det er irrelevant om man trener maskin eller frivekter for styrke og muskelvekst. Og det er en av mange studier som sier dette. Jeg kunne googlet frem en hel drøss med tester som sier akuratt dette her, men jeg gadd ikke finne mer enn 1 fra Norge.
Jeg sier det lille av fordeler man får av frivekter kan man gjøre opp for ved å legge inn noen kettlebells-øvelser. Du juger igjen og sier bare amatører og nybegynnere bruker kettlebells, mens faktum er at kjendisen joe rogan, kommentator i UFC, trener med kettlebells og kettlebellstrening er en sentral del av treningen til kampsportutøvere over hele verden fordi de er veldig effektivt til det. Og igjen, jeg har ALDRI sagt at kettlebells er det overlegent beste til å gjøre deg sterk i markløft og knebøy med barbells som du påstår jeg har sagt og som igjen er å juge om det jeg sier.
Så slutt å juge om hva jeg sier, jeg har ikke sagt noe av det du sier jeg har sagt, testen sier ikke noe av det du sier den sa, og jeg begynte heller ikke med kettlebells fordi Joe Rogan gjorde det og at han er en slags gud for meg, men fordi det et bra tillegg til maskintrening og jeg viste at du er full av bullshit ved å poengtere at mannen bak verdens mest kjente podcast og kampsportere, Joe Rogan, faktisk gjør det, altså ingen nybegynner og amatør.
Dette er det JEG har sagt og det JEG mener, og du må være en idiot og dummere enn en ape for å tolke at jeg mener noe annet enn akuratt det jeg har sagt her. Og ikke tror jeg på at du trener, til det sier du for mye dumt, du høres ut som en fjortenåring som sitter og troller.
Det var det siste jeg gadd skrive om det her.