Hade JNA och VRS gjort en del saker bättre så hade Bosnien och Hercegovina varit historia nu.
Du pratar om Ante Pavelic, men om Ratko Mladic hade velat så hade inte den där Munira Subasic som vaggar runt och är medieh*ra och hon Hatidza Mehmedovic inte levt och hållit på efter år 1995. Begravde Hatidzas söner och man henne?
Ratko Mladic skonade kvinnor och små barn, hade han velat så hade han plockat alla.
Det serbiska folket har stor moral och medmänsklighet.
Nu är detta inte en Balkan tråd, men jag vill lyfta fram något positivt med Bosnien och Hercegovina och bosniska muslimer.
Aleksandar Vucic, Aleksandar Vulin, Ivica Dacic, Porfirije med flera ja till och med Vojislav Seselj kan åka in och ut ur Bosnien och Hercegovina hur dom vill och bosniska muslimer klagar inte och det får man ge folket i Sarajevo att dom är gästvänliga när det gäller serbiska politiker och patriarker i den serbiska ortodoxa kyrkan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avalionn
Det är rikt att en serb som leker svensk med 8% turkiska gener kallar en européer balja.

Du och ditt folk serberna behöver omskolningsläger i Jasenovac tydligen räckte det inte enbart en gång. Bara ni serber börjar bete er någorlunda civiliserat så kommer vi låta er vara. Kanske blir en eller två omskolningsläger likt Jasenovac, men det är enbart för ert eget bästa.
Hade Ante Pavelić gjort sitt jobb rätt så hade vi sluppit all problem med er serber. Tydligen var 700.000 för lite.
Jag har inte gått till moskéer sedan jag var ett litet barn för att utöva min religion. Sista gången var 2001 när min morfar gick bort och det var enbart för att begrava honom.
Den muslimska immigrationen till Sverige är inte bosnjakerna problem den ville svenskarna och dom röstade också för fortsatt invandring 2015 ha nu fick dom, vi skapar inte problem så varför ska vi bry oss vad andra muslimer göra enbart för att vi delar samma religion den diskussion ska du inte ta med bosnjakerna.
Asylsökare knivhögg 15-årig pojke i tunnelbanan.
Det behövs verkligen omskolningsläger likt Jasenovac för er Serber.
https://www.youtube.com/shorts/nEOgm84rYRM
Precis som Bosnien har blivit ett sämre land för icke muslimer efter att turkarna kom till Balkan. Muslimerna, konflikt med kroaterna, och kroaterna körde ut er från Kroatien en bråkdel fick komma tillbaka till Kroatien. Konflikt med bosjnakerna konflikt med Albanerna.
Det finns inget land i världen med en muslimsk majoritetsbefolkning som är bra eller som kan jämföras med det tidigare Sverige. - Rikt att det kommer från en serb där ditt skitland ligger efter 90% av muslimska länder i ekonomi och allt annat.
Jovan I. Deretić är en gud för er serber och kan lär ut serberna att dom är ett ursprungsfolk som är 8000 år gammalt. Även albanerna är korkade men ni tar priset med ert korkade IQ som känns ligga långt efter muslimerna.