2025-12-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
En narcissist som visar sig vara en narcissist inför öppen ridå. Bara dårar och idioter som blir förvånade. Otroligt att han får så mycket utrymme i medierna nu.

Enkelt att förstå, han säljer och drar in pengar till dom.
Citera
2025-12-03, 13:26
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Jag kan vara ute och cykla nu men jag tror inte soc bryr sig/utreder VARFÖR ett barn är utåtagerande.
De har bara i uppgift att utreda om hemmiljön är trygg. Är den det, då släpper man ärendet. Så har jag iaf uppfattat det.

Men det verkar ju finnas ett par rabiata soctanter som kommenterar här och var i tråden, som kanske kan ge ett mer adekvat svar än mig?

Nej det är förstås svårt för Soc att göra någon sådan bedömning, de är inte kvalificerade för det utan det måste ske hos exempelvis Bup. Skulle Bup ha meddelat någon bedömning i den delen bör det dock ha framkommit i Soc-papperna.

Om Soc skulle sitta och resonera kring huruvida ett barn har en hjärnskada utan medicinsk bedömning så skulle det förstås ha lett till ett ramaskri.
Citera
2025-12-03, 13:28
Bannlyst
Icke att förglömma så ligger det fortfarande ute en porrfilm med Jocke och Jonna
Citera
2025-12-03, 13:28
Medlem
Urinterapeuts avatar
Finns det kvar bilder från hans gamla blogg där han bland annat drack sitt eget kiss och smetade in sig i bajs?
Citera
2025-12-03, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Finns det kvar bilder från hans gamla blogg där han bland annat drack sitt eget kiss och smetade in sig i bajs?

Jocke måste ju vara helt tokig om det stämmer.

Hur kan de ha funnits så stort förtroende för honom?
Citera
2025-12-03, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Nej det är förstås svårt för Soc att göra någon sådan bedömning, de är inte kvalificerade för det utan det måste ske hos exempelvis Bup. Skulle Bup ha meddelat någon bedömning i den delen bör det dock ha framkommit i Soc-papperna.

Om Soc skulle sitta och resonera kring huruvida ett barn har en hjärnskada utan medicinsk bedömning så skulle det förstås ha lett till ett ramaskri.

Soc kan koppla in kommunens familjebehandlare för att göra bedömningar om vad som pågår i familjen och som kan förklara barns beteenden.
Citera
2025-12-03, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jocke måste ju vara helt tokig om det stämmer.

Hur kan de ha funnits så stort förtroende för honom?

För att folk idag är dumma i huvudet.
Citera
2025-12-03, 13:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Host host. Jag vill bara försvara fiskmåsar. De är faktiskt otroligt smarta. IQ potatis är bättre jämförelse kanske.

Såg försök med t ex #tessrask mfl fruar.

Snacka om att vara fel ute.

Ingen bryr sig om deras röster här och nu.
Citera
2025-12-03, 13:37
Medlem
ruskinarmss avatar
Nu har jag lyssnat klart på Jockes senaste poddavsnitt.

Hans försvarspunkter han drar på slutet är verkligen humor. Den här mannen är GALEN.
Hans följare är GALNA.

Detta är bevis på barndomstrauma enligt Jocke.

* Lundellhuset har inget garage
* Jocke ville spy när Jonna hade gjort korvstroganoff
(passande nog hade Jonna gjort den rätten just samma dag som Jocke kom hem från inspelning av TV4-dokumentären där en psykolog fått honom att återuppleva korvscenen)
* Jocke kunde Omen utantill vid 14 års ålder
* Jocke är fascinerad av spökjakter

BGB klippte bort när Jocke sa att han kunde skräckfilmer utantill ... "Det stödjer inte hans narrativ" skjuter programledaren in....

Allvarligare är att Jocke hintar om att han kan komma att ta sitt liv. Tolkar det som ett förtäckt till SVT.

På slutet uttrycker han sin oro över del 2 och att Anjo ska utmålas som en förövare när det är Linnea som är den jätte jättedumma.

Jonna avslutar med att säga att det här kommer bli JÄÄÄÄVLIGT dåligt för SVT.

Hela avsnittet osar av känslan att ha tappat kontrollen. Alltså att vara van vid att ha kontroll och styra innehållet, men att nu förlora den.
Senast redigerad av ruskinarms 2025-12-03 kl. 13:51.
Citera
2025-12-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Ja, dåligt svar av mig, fick för mig att det var föräldrarna som skulle ha gjort mer men ser att du bara pratade om Soc. Ja, det vore väl intressant, det är dock knappast säkert att de lanserar några sådana teorier, jag har svårt att tro att de misstänker en hjärnskada utan att kontrollera saken medicinskt.

Ja man skulle gärna vilja veta vad de har utrett. Det verkar ju konstigt att de bara kallt skulle ha observerat barnets beteende under en massa år utan att försöka förstå varför. Det måste stå i soc-pappren. Men nu verkar alla bara kolla om Jockes utsagor står bekräftade där eller ej.
Citera
2025-12-03, 13:41
Medlem
chomskaras avatar
Känns nästan för sjukt att någon skulle kunna ljuga om det här för att man ska kunna ta in det?
Citera
2025-12-03, 13:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Small-dick-3nergy
Vem är denne ”Anjo”, är det den obese snubben i keps som följer efter Jocke som en svans i dokumentären? Är han nån form av sidekick/butler?

En annan fråga, är Jocke plastikopererad i nyllet? Han ser ut som en b-porrskådis med de där läpparna och kinderna.

Total skandal att han har fått hålla på så här. Dokumentären kommer garanterat visa på värre och värre beteende från ”Sveriges Youtube-Michael Jordan” eller vafan han kallades i början.
Anjo aka chipstutten aka biggest looser profilen är Jockeboys främsta hund.

Han är för Jockeboy vad Sammy the bull var för John Gotti. När Jockeboy skriker då skäller Anjo!

Anjo och Rask är dom två värsta nickedockor som Jockeboy utnyttjat för att hota sanningssägare till tystnad genom förtalsvideos på yt.

Han har opererat påsar under ögonen och sprutat in botox i läppar och ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in